חדר האמבטיה ושירותים עם כיור ואסלה

בידן טורבו – סקירת מוצר

בידה בידן טורבו – סקירת המוצר

תתארו לעצמכם שאתם יושבים על האסלה, מסיימים לעשות את הצרכים שלכם, ואז בלחיצה אחת, מתחילה לעבוד מערכת שדואגת לנגב לכם את הישבן בצורה יסודית ומהירה, כך שאתם לא צריכים לעשות שום דבר, כך אתם לא צריכים לדאוג לנייר טואלט, ואתם לא צריכים לבדוק שוב ושוב אם הכל נשאר נקי באזור. והכל מתרחש תוך כמה רגעים ספורים.

בידן טורבו מאפשר לכם לנקות את הישבן שלכם בצורה יסודית ומהירה מבלי שאתם צריכים לעשות הרבה. מתקן זה אשר ניתן להתקין על גבי אסלה קיימת, מונע מכם את הצורך להשתמש בנייר טואלט, חוסך לכם זמן אבל הכי חשוב, הוא דואג שהישבן שלכם יישאר נקי, מבלי שתצטרכו לעשות שום דבר, כך אתם גם לא צריכים לדאוג להיגיינה של הישבן, של הידיים, או של כל אחר שמעורב בתהליך.

לפני שנעשה סקירת מוצר של בידן טורבו, צריך לומר שמתקן זה יכול להתאים לכל אסלה, וניתן להשתמש בו גם בחדרי שירותים של מבנים פרטיים וגם בחדרי שירותים של מבנים ציבוריים ואחרים. הכל כמובן על פי בחירה ובהתאם לצורך.

מתקן זה, ניתן לרכוש ולהתקין באופן עצמאי וכן ניתן להזמין שירות התקנה דרך המשווק. ההתקנה היא מאוד פשוטה, ישנן הוראות על גבי האריזה. עם רכישת המתקן מקבלים אחריות לשנה.

סקירת מוצר

גוף חימום – בידן טורבו כולל חום חימום שנע בין 0 ל-38 מעלות, ניתן לכוון אותו באמצעות וסת חום מיוחד. המתקן כולל בקרת בטיחות מיוחדת ומפסק ראשי.

מייבש אוויר – המייבש עובד על טמפרטורות של 30-38 מעלות, הוא כולל בקרת בטיחות אשר מגביל את משך אורך הספירלה.

זרימת מים – המים זורמים באופן ישיר ומכוון. ניתן לקבוע את העוצמה של הזרימה, מחלשה ועד חזקה.

סוג חיבור צנרת – 1/2,3/81/25 על פי הצורך. מדובר בצנרות שקיימות במבנים בישראל.

מתח – מותאם הן למתח שקיים בישראל והן למתח אירופאי ואמריקאי.

התקנה – ניתן להתקין בידה טורבו בכל סוגי האסלות, כולל אסלה תלויה ומונובלוק. כאמור, ניתן לבצע את ההתקנה באופן עצמאי וכן על ידי מתקין מקצועי. הזמנת התקנה מתבצעת בעת הרכישה.

אביזרים נלווים – ניתן לבקש להחליף את הצד של הכפתורים במידה ויש צורך בכך. חשוב לציין זאת בזמן ההזמנה.

מידות – אורך 48.5 ס”מ, רוחב 41 ס”מ, גובה 20 ס”מ.

משקל: 4 ק”ג

המתקן כולל כבל חשמלי באורך מטר אחד.

צבע: לבן

המתקן מיוצר בישראל.

לסיכום, אנחנו יכולים לראות לפי המפרט, שמדובר במתקן ייחודי אשר יכול להתאים לכל בית, מתקן אשר משפר את איכות החיים ומעניק תחושה הרבה יותר נעימה ונקייה. אין זה מקרי שמדובר במתקן שזוכה להצלחה רבה, הן בקרב קהל הלקוחות אשר רוכש אותו בהמוניו והן בקרב אנשי מקצוע ומבקרים אשר משבחים את איכותו.

בידה יפני TOTO – פירוט מלא על בידה יפני
ההבדלים בין בידן לבידה
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories