כיור עם מגבות, סבון ומראה

ההבדלים בין בידן לבידה

ההבדל בין בידן לבידה

בעבר, היה נהוג להתקין בכל מבנה, בין אם מדובר במבנה פרטי או ציבורי, מתקן בידה בשירותים. לצד האסלה היה מותקן מתקן נוסף בעזרתו היה ניתן לנגב את הישבן אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים. מתקן זה היה מאוד פופולארי בארצות הברית ובאירופה, ועד היום אפשר למצוא אותו בלא מעט בתי מלון ומבנים קלאסיים.

עם השנים, המתקן נעלם מהנוף, מסיבות שונות, בין אם זה מסיבות כלכליות, בין אם זה בגלל שהמבנים הפכו להיות קטנים ומצומצמים ולא היה מספיק מקום בחלל השירותים גם לאסלה וגם לבידה, צריך לזכור שגם במהלך השנים החלה להיווצר הפרדה בין השירותים לחדר המקלחת, מה שחייב לבצע התאמות לחדרי שירותים הרבה יותר קטנים מאשר היו בעבר. גם מבחינה תרבותית חל שינוי, אנשים העדיפו לנגב את הישבן בנייר טואלט ולא לשטוף בעזרת בידה.

מתקן בידן נועד לשנות את המצב במובן מסוים, להחזיר אותו למה שהיה נהוג בעבר רק בצורה הרבה יותר משוכללת, בצורה הרבה יותר מתקדמת ונוחה. מתקן זה ניתן להתקנה על גבי האסלה, מדובר על התקנה מאוד פשוטה ופונקציונלית, והוא למעשה עושה את אותה עבודה כמו בידה רגיל, עם הבדל אחד מהותי, לא צריך לבנות שום דבר, לא צריך מקום, הכל מותקן על גבי האסלה.

לפני שנסביר את ההבדלים בין בידן לבידה, צריך להסביר מדוע אנשים רבים בוחרים להשתמש במתקן זה, זאת  אחרי שמתקן הבידה נעלם מהנוף. יש לכך שלוש סיבות עיקריות. סיבה ראשונה, זה שומר על ההיגיינה של הגוף, הן של הישבן והן של הידיים שלנו. סיבה שנייה, זה שומר על הסביבה הרבה יותר נקייה, סיבה שלישית, זה יכול להקל על אנשים שמתמודדים עם קשיים פיזיים מסיבות שונות.

ההבדלים שבין בידן לבידה?

ההבדל הראשון, כפי שציינו, נובע מכך שלצורך התקנת בידן, אנחנו לא צריכים לעשות שום שינוי מהותי בחלל השירותים, אנחנו לא צריכים שטח נוסף, אנחנו לא צריכים לפנות שום דבר. אנחנו צריכים להתקין את המתקן על גבי האסלה, זה מאוד פשוט ונוח, לא לוקח הרבה זמן, ואפשר גם להסיר אותו אם מעוניינים בכך.

ההבדל השני, באופן טבעי, אם אנחנו לא צריכים להשקיע בהתקנת מבנה חדש בשירותים, אז גם העלויות הכלכליות הן הרבה יותר נמוכות, מה עוד שהתחזוקה היא הרבה יותר פשוטה וזולה.

ההבדל השלישי, במקרה של בידה אנחנו צריכים לעבור מהאסלה אל המתקן השני. עבור אנשים מבוגרים או אנשים שמתמודדים עם בעיות פיזיות שונות, זה יכול להיות בעייתי ולא פשוט. במקרה של בידן, אנחנו לא צריכים לקום ולא צריכים לעבור ממתקן אחד לשני. הכל נעשה במתקן אחד.

הבדל רביעי, מדובר על מתקן מאוד פונקציונאלי, איכותי, הוא עמיד לאורך זמן, ההנאה ממנו מובטחת.

בידן טורבו – סקירת מוצר
היתרונות של בידה לאסלה לעומת ניגוב בנייר טואלט
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories