תמונה של מגבות וסבון בחדר האמבטיה

בידה יפני TOTO – פירוט מלא על בידה יפני

בידה יפני TOTO 

פירוט מלא על בידה יפני

מי שביקר ביפן, שם לב בוודאי שלא מעט דברים שם שונים מאוד מהדברים שקיימים במדינות אחרות, מערביות. זה חלק מהתרבות, זה חלק מהתפיסה במקום. אך ישנם דברים מסוימים שאנחנו דאגנו במשך השנים להביא מיפן אל המערב, דברים אלה השתרשו והפכו לחלק אינטגרלי מהחיים שלנו.

אחד הדברים שאנחנו יכולים לראות ביפן  מבני מגורים, מבני ציבור, הארחה ומבנים אחרים, שבתאי השירותים שלהם מתקן   מוצר ייחודי  מושב האסלה חכם בשירותים האמפשר למשתמש לנקות את הישבן שלו מבלי הצורך בנייר טואלט.

אם הרעיון נשמע מוכר, הרי שזה לא מקרי מדובר במתקן בידה יפני. הרעיון מוכר לנו ממתקני בידה רגילים, מערביים, כאלה שהיה נהוג לבנות ולהשתמש בהם במשך עשרות שנים גם בארצות הברית וגם באירופה. ההבדל בין בידה יפני לבידה מערבי רגיל, הוא גם באיכות, גם במבנה וכן באספקטים נוספים, כפי שנוכל לראות מיד.

 

בידה  TOTO יפני אשר מוכר גם בשם “בידן טוטו”, הוא למעשה מתקן ייחודי אשר מותקן במקום מושב האסלה, ובכך הוא חוסך לנו את הצורך להתקין מתקן נוסף בשירותים, כפי שהיה נהוג בעבר עם בידה רגיל. המתקן עובד באמצעות כפתורים, אשר לחיצה על אחד מהם תזרים מים, בעזרתם אזור הישבן יורטב וינוקה. ולאחר מכן, באמצעות לחיצה נוספת על כפתור אחר, ייבש את אותו אזור. הכל מתבצע בצורה מאוד פשוטה ונוחה.

היתרונות של בידה יפני הם רבים ובאים לידי ביטוי בצורות שונות, לא סתם שקדו היפנים על מתקן שכזה. בזמן שבעבר הרחוק של יפן, ולמעשה עד היום ניתן לראות זאת באזורים ביפן, השירותים הנפוצים ביותר היו שירותי הכריעה, הבידה החל להיכנס לכל בית ובית כצורת השירותים האולטימטיבית.

היפנים, ידועים בכך שהיגיינת הגוף שלהם היא כמעט וערך עליון, כך ששירותי הכריעה היו בזמנו הפתרון הנכון ביותר להימנעות ממגע באסלה. מעבר לכך, הדבר נתן להם את האפשרות לחסוך במים.

המבנים ביפן במקרים רבים, הם הרבה יותר קטנים מאשר המבנים המערביים, ועל כן צריכים להיות מנוצלים בצורה האופטימלית ביותר לשטח. הבידן לדוגמא, הוא מתקן שאיננו תופס מקום ועובד בצורה פונקציונלית.

כיום, צורת השימוש בשירותים הנפוצה ביותר ביפן היא בידן יפני. קל לראות שהיפנים הבינו את הרעיון של הבידה ומינפו אותו בצורה כזו שלא ניתן להתעלם ממנו. התרבות היפנית, שלא רק רגישה מאוד לנושא הניקיון וההיגיינה, התחברה מאוד לפן החסכוני והאקולוגי שקיים בבידה היפני, שכן אין צורך בשימוש בנייר טואלט והשימוש במים הוא מועט.

מדוע מומלץ להתקין בידה יפני בבית

ראשית, מדובר על מתקן שאיננו תופס מקום אלא מותקן במקום מושב האסלה.

שנית, מדובר על מתקן ששומר על היגיינת האיברים המוצנעים וכן של הידיים. יתרה מזו, הוא חוסך את הצורך בשימוש בנייר טואלט, דבר המאפשר לנו לשמור על הסביבה בצורה הרבה יותר טובה.

עכשיו תתארו לעצמכם שיש לכם בידן בבית. אתם יכולים להימנע מהצורך להשתמש בכמויות גדולות של נייר טואלט, לחסוך כסף ולתרום לסביבה. הבידה היפני טוטו TOTO עשה עליה לישראל.

למפרט מלא ולרכישה עכשיו לחצו כאן ====>

למעשה, אתם שומרים על היגיינת גוף גבוהה לפני, בזמן ואחרי השימוש בבידה.

ככה שומרים על היגיינה
בידן טורבו – סקירת מוצר
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories