כיור ואסלה עם מושב אסלה בידה של בידן ומראה גדולה

היתרונות של בידה לאסלה לעומת ניגוב בנייר טואלט

יתרונות מושב אסלה בידה של בידן

מגיל מאוד צעיר אנחנו רגילים שעם סיום מעשינו בשירותים, אנחנו נדרשים לנגב את הישבן שלנו בנייר טואלט. ככה מלמדים אותנו לעשות מהרגע בו אנחנו נגמלים מהחיתול והולכים לבד לשירותים. מן הסתם, אנחנו ממשיכים לעשות את זה גם כשאנחנו מתבגרים ועצמאים לגמרי.
אך כפי שאנחנו יכולים להבין, ניגוב בנייר טואלט לא הדבר הכי היגייני שיש, הוא לא דבר בריא בהכרח, לא לישבן שלנו ולא לידיים שלנו, וכפי שאנחנו יכולים גם להבין, לא מדובר באקט ידידותי לסביבה באופן כללי.
לעומת זאת, אם אנחנו משתמשים במתקן בידה לאסלה, אז אנחנו יוצרים מציאות אחרת, הרבה יותר ידידותית לעצמנו, הרבה יותר נקייה והיגיינת, הרבה יותר ידידותית לסביבה, וצריך לומר גם הרבה יותר נעימה לטווח הקצר ולטווח הארוך.
בידה לאסלה הוא מתקן ייחודי אשר בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים להתקין ולהשתמש בו. אם בעבר, בטרם נעלם הבידה מהנוף, היה נהוג להתקין שני מתקנים נפרדים, זה לצד זה, הרי שכיום בלא מעט מבנים חדשים, מבני מגורים ומבנים אחרים, אנחנו יכולים לראות מתקן בדמות בידה לאסלה. מתקן יחידי שמאפשר לנו ליהנות מאפשרות לנקות את הישבן שלנו בצורה הרבה יותר יעילה ונוחה מאשר השיטה המוכרת והישנה של ניגוב בנייר טואלט.
לפני שנסביר את היתרונות של בידה לאסלה לעומת ניגוב בנייר טואלט ומדוע שיטה זו נתפסת כהרבה יותר ידידותית, צריך לומר, מדובר בפונקציה מאוד נוחה ופשוטה, שאיננה תופסת מקום בחלל השירותים מאחר ומדובר על מתקן שמתלבש על גבי האסלה בצורה בטוחה ונוחה, וקל מאוד לתחזק ולתפעל אותו, כך שלא צריך לעבוד קשה מדי בשביל לשמור עליו נקי לאורך זמן.

יתרונות של בידה לעומת ניגוב בנייר טואלט

באופן טבעי, היתרון הראשון הוא, שאנחנו בכלל לא צריכים להתעסק עם הלכלוך שמצטבר בישבן. אנחנו לא צריכים לשלוח לשם ידיים, אנחנו לא צריכים להעביר על המקום נייר טואלט. המתקן מאפשר לנו לסיים את מה שהתחלנו לעשות, ולאחר מכן לשטוף את הישבן במים נעימים עם סבון. זה מאפשר לנקות את כל הלכלוך במקום בצורה טבעית.
יתרון שני, כפי שאנחנו יכולים להבין, אנחנו שומרים על ההיגיינה של הידיים שלנו. כשאנחנו מעבירים נייר טולאט על הישבן, גם הידיים שלנו מתלכלכות, ולא משנה כמה ננקה אותן לאחר מכן עם סבון, עדיין ייתכן שיישאר לכלוך. לעומת זאת עם מתקן שכזה, אנחנו בכלל לא צריכים לדאוג.
יתרון שלישי, עומס של נייר טואלט יכול ליצור סתימה בצנרת הביוב. אנחנו יכולים לנסות לשפר את המצב ולזרוק את הנייר לפח האשפה, אך אז יישאר ריח לא נעים בשירותים. כל זה כמובן לא יקרה אם נשתמש במתקן בידה לאסלה.
יתרון רביעי, אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות פיזיות, יהיה להם הרבה יותר נוח להשתמש במתקן כזה מאשר לנגב את הישבן בעזרת נייר טואלט.

ההבדלים בין בידן לבידה
בידן אלקטרוני או טורבו – הבחירה הנכונה לשירותים בבית
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories