חדר האמבטיה ושירותים עם כיור ואסלה

איזה סוג בידה יכול להתאים לכם?

בלא מעט חדרים בבתי מלון באירופה וכן במספר רב של בתי מגורים, בוודאי אם מדובר בבתים ישנים ביבשת, אנחנו יכולים למצוא מתקני בידה מסוגים שונים, המותקנים על מושב האסלה. מדובר על מתקן שנועד לעזור בשמירה על ההיגיינה של איברי הגוף, בהם אנו משתמשים כשאנחנו יושבים על האסלה.

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות גם בישראל סוגי בידה שונים, בין אם זה במבני מגורים ובין אם זה בחדרי אירוח מסוגים שונים, מבני ציבור ועוד. הסיבה לכך שאנחנו יכולים למצוא היום הרבה יותר מקומות שמתקינים מתקני בידה מסוגים שונים היא, הכרה שזה יכול לפתור בעיות של היגיינה מסוגים שונים, וכן זה יכול לפתור בעיות אחרות, בין אם בעיות צנרת ותשתית ובין אם זה דברים הקשורים לאיכות הסביבה.

אם בעבר היינו יכולים למצוא סוג אחד של מתקן בידה, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של סוגי בידה, בין אם זה בגלל שינויים טכנולוגיים, מבניים ובין אם זה מסיבות אחרות, אשר הגדילו באופן ניכר את ההיצע שקיים בשוק.

לפני שאנחנו בוחרים בידה  חשוב לציין שתי נקודות מהותיות, הראשונה, אם אנחנו רוצים להתקין מתקן כזה בבית או בכל מקום אחר, רצוי שנעשה זאת בשלב הבנייה הראשוני ולא לאחר מכן, זה יחסוך לנו לא מעט בעיות ועבודה. הנקודה השנייה, רצוי שנבחר את סוג הבידה מתוך שיקולים מגוונים, בין אם זה איכות המתקן, נוחות השימוש, עיצוב ועוד. ככל שנהיה מסוגלים לבצע יותר התאמות, כך המתקן יתאים יותר לצרכים שלנו.

אילו סוגי בידה אנחנו יכולים למצוא היום

הבידה הרגיל , מזכיר במידה מסוימת אסלה רק שהוא עובד הפוך, כלומר יש כפתור שמפעיל את זרם המים ומאפשר לנו לנקות את אזור הישבן בצורה נוחה. מדובר בבידה שאנחנו יכולים למצוא במגוון רחב של מקומות, הוא פשוט, סטנדרטי ומאוד נוח.

בידה יותר משוכלל, הוא בידה אלקטרוני, שמאפשר לנו שטיפה באמצעות שלט רחוק,  אשר מעניק מספר אפשרויות בשימוש בבידן, כמו למשל, שטיפה במים חמימים ולאחר מכן ייבוש באמצעות אוויר חם. מדובר במתקן חסכוני, מאחר חוסך מיים. זהו בידה משוכלל וכיום יותר נהוג להתקין אותו מאשר סוגים אחרים, כגון בידה הרגיל. בידה אלקטרוני או טורבו – מאפשר לנו ליהנות מאפשרות לנקות את הישבן וחלקים אחרים עם מים הרבה יותר נעימים.

למה עדיף לשטוף ולא למרוח – שימוש בבידה לעומת שימוש בנייר טואלט
מושב אסלה שהופך כל אסלה לבידה
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories