כיור עם מגבות, סבון ומראה

התקנת בידן כמה פשוט ככה יעיל

התקנת בידה של בידן

הרבה פעמים כשאנחנו שומעים על מוצר חדש לבית או לעסק, אנחנו מתרשמים מהיכולות שלו, מתרשמים מהאפקטיביות של המוצר, מהשירות שהוא יכול לספק לנו, אך מתגנב לליבנו חשש, כיצד אנחנו נתקין אותו, מה יקרה אם הוא יתקלקל. לא פעם כל העניין מסביב נראה לנו כל כך מסובך, עד שאנחנו מעדיפים שלא לקנות ולא להשתמש בו, אפילו אם זה אומר שהמוצר הוא מאוד פשוט, יעיל ואפקטיבי.

דוגמא למתקן פשוט, יעיל ונוח לשימוש, שאיננו דורש מאיתנו הרבה עבודה והשקעה בהתקנתו, ולמעשה כל אחד יכול לעשות את זה בעצמו, ללא צורך בעזרה של אנשי מקצוע, הוא בידן.

בידן הוא למעשה מושב לאסלה שמשמש גם כבידה. אנחנו יכולים להתקין אותו על גבי כל אסלה בבית או בעסק, ובצורה כזו, אנחנו מאפשרות ייחודית לנקות את הישבן שלנו אחרי שאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים, מבלי שנידרש להשתמש בנייר טואלט. הכל מתבצע באמצעות המתקן, בעזרת כפתור אחד פשוט.

לפני שנסביר מה היתרונות של המתקן, חשוב להדגיש, התקנת בידן היא דבר מאוד פשוט, קל ונוח. כל אחד מאיתנו יכול לעשות את זה בצורה מאוד קלה ומהירה. על גבי המוצר, יש הוראות ברורות כיצד להתקין את הבידן. תוך רגעים ספורים אנחנו נוכל להתקין אותו ולהתחיל להשתמש בו. לא מדובר בפרוצדורה מסובכת, הוא לא דורש מאיתנו שימוש בכלי עבודה, לא דורש מאיתנו לבצע שינויים באסלה או שום דבר דומה. מדובר בהתקנה על גבי האסלה, דבר שיכול לקחת דקות בודדות.

היתרונות של בידן

כאמור, לא רק שהתקנת בידן היא דבר מאוד פשוט, אלא שיש יתרונות רבים לשימוש במוצר זה, הן ביום יום והן לטווח הארוך, בהיבטים שונים.

יתרון ראשון בולט, מדובר על מתקן מאוד פשוט ונוח לשימוש. הוא לא דורש מאיתנו הרבה. אנחנו לא צריכים להפעיל כוח, אנחנו צריכים להפעיל כפתורים שונים, כל מה שאנחנו צריכים זה ללחוץ על כפתור אחד כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו וזהו. מדובר על מתקן נוח, פשוט, מודרני. מתקן שאפשר להתקין אותו על גבי כל אסלה, בין אם מדובר בבית מגורים, עסק, מסעדה, בית קפה, מבנה ציבורי. הוא תמיד יכול להיות יעיל ונוח.

יתרון שני, הוא חוסך מאיתנו את הצורך להשתמש בנייר טואלט. בתוך יתרון זה, יש שלושה יתרונות שונים. ראשית, אנחנו חוסכים כסף, שנית, אנחנו מונעים מעצמנו את החשש שתהיה לנו סתימה בצנרת, שלישית, אנחנו נהנים מניקוי אפקטיבי יותר של אזור הישבן.

יתרון שלישי מתייחס לנקודה האחרונה שציינו, מתקן בידה לאסלה מאפשר לנו לשמור על רמות היגיינה גבוהות יותר, בין אם זה באזורים אינטימיים ובין אם זה בכך שאנחנו לא צריכים להשתמש בידיים. אנחנו שוטפים את האזור במים מבלי שאנחנו צריכים לגעת בו.

בידה – שמירה על ההיגיינה בימי הקיץ החמים
בידה לשירותים לשטיפה אינטימית
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories