חדר אמבטיה ושירותים עם אסלה ומושב אסלה בידה של בידן

בידה לשירותים לשטיפה אינטימית

בידה לשירותים לשטיפה אינטימית

כל אחד מתיישב לפחות פעם ביום, אם לא יותר, על האסלה בשביל לעשות הצרכים שלנו. זה חלק טבעי מהפעילות של הגוף. מן הסתם, בכל פעם כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים עלינו לנקות את הישבן היטב על מנת לשמור על המקום נקי. גם בשביל להרגיש טוב וגם בשביל לשמור על המקום היגייני ונקי.

הבעיה היא, שבצורה רגילה, קרי באמצעות נייר טואלט, אנחנו לא תמיד מסוגלים לנקות את המקום בצורה אופטימאלית, בין אם זה מסיבות אנטומיות ובין אם זה בגלל סיבות פיזיות שונות, מוגבלות של הגוף, מוגבלות של התנועה, ומסיבות אחרות. על כן, אנחנו צריכים למצוא כלים ואמצעים שיכולים לאפשר לנו לבצע את הניקוי בצורה אופטימאלית, מבלי לחשוש שהמקום יישאר מלוכלך, מה שיכול לייצר זיהומים ודלקות בעור לאורך זמן.

בידה לשירותים לשטיפה אינטימית, זה מתקן שיכול לעזור לנו לשמור על ההיגיינה במקום בצורה אופטימאלית. יש למתקן כזה יתרונות היגייניים שונים ומיוחדים, כאלה שאנחנו לא יכולים למצוא, לא בנייר טואלט רגיל שאנחנו נוהגים להשתמש בו ולא באמצעים אחרים שאנחנו יכולים להשתמש בהם, בין אם זה באופן תדיר ובין אם זה מעת לעת.

לפני שאנחנו נציג את היתרונות של בידה לשירותים לשטיפה אינטימית בהיבט של ההיגיינה והניקיון, צריך להסביר תחילה מה היתרון של שימוש במתקן בידה לאסלה באופן כללי.

 

מדובר במתקן שמורכב במקום מכסה האסלה, וכך בכל פעם כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו, אנחנו יכולים לשטוף את הישבן שלנו בצורה נוחה ופשוטה. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה ללחוץ על כפתור, ומים ישטפו את הישבן שלנו בצורה נוחה, פשוטה ונעימה. אנחנו יכולים לקבוע את העוצמה של המים וכן את הטמפרטורה שלהם. ההתקנה של המתקן היא מאוד קלה ויכולה להתבצע על ידנו ללא צורך בעזרה חיצונית.

צריך לציין, מדובר על מתקן מאוד חסכוני, שכן הוא מונע מאיתנו את הצורך להשתמש בנייר טואלט וכן הוא חוסך לנו שימוש במים ובתכשירים אחרים. מכאן אנחנו יכולים גם להבין שמדובר במתקן ידידותי לסביבה.

מה הם היתרונות ההיגייניים של כאשר נתקין בידן בשירותים

אנחנו יכולים למצוא שלושה יתרונות עיקריים בכל הקשור להיגיינה, במקרה של בידה לשירותים.

היתרון הראשון הבולט הוא, שטיפה של אזורים אינטימיים בצורה מלאה, פשוטה ונוחה, מבלי שאנחנו צריכים להשתמש בנייר טואלט. כך אנחנו לא צריכים לנגב, מה שיכול להפוך בקלות רבה למריחה, דבר שהוא לא היגייני ולא בריא. הבידה מאפשר  לשטיפה אינטימית  קדמית לנשים.

היתרון השני, אנחנו שומרים על סטריליות של הידיים. הבידה מונע מאיתנו את הצורך להשתמש בידיים. אין מגע של היד בישבן או באזור.

היתרון השלישי, ברוב הגדול של מתקני בידן יש אפשרות ייבוש האזור. מה שמונע מאיתנו גם את הצורך לייבש את האזור בעצמנו וגם מונע מאיתנו כל חשש שאנחנו נשפשף את המקום בצורה מסוכנת.

למפרט מלא לחצו עכשיו  ====>

התקנת בידן כמה פשוט ככה יעיל
בידן טורבו לא סתם עוד בידה
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories