תמונה של חדר שירותים מודרני עם אסלה ומגירות למגבות ונייר טואלט

בידן מודרני – איך להפוך את השירותים שלכם לירוקים יותר

כיצד בידן מודרני תורם לאיכות הסביבה

בשניים שלושה עשורים אחרונים, אנחנו יכולים לראות מגמה הולכת וגוברת בקרב לא מעט אנשים, להפוך את החיים שלנו לידידותיים יותר לסביבה. בין אם זה דרך אורחות החיים שהם מנהלים, תרבות הצריכה שלהם, דרך ניהול משק בית, ניהול העסק הפרטי ועוד. בין אם זה נובע מתוך דאגה אמיתית והכרה בצורך לשמור על סביבה נקייה ובין אם זה נובע מסיבות אחרות, הרי שאנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים משנים את דרך חייהם במטרה לשמור על סביבה נקייה.

מן הסתם, הדרך העיקרית לשמור על סביבה נקייה היא להפוך את הבית שלנו לידידותי לסביבה, קרי בית ירוק. ניתן לעשות את זה בדרכים שונות ומגוונות, אשר גם שומרות על איכות הסביבה באופן נקודתי ושוטף וכן על הדרך, גם מאפשר לנו לחסוך לא מעט בהוצאות.

למשל, אנחנו יכולים להשתמש בתאורה ידידותית לסביבה, לחסוך בצריכת חשמל ומים, להשתמש בחומרים ממוחזרים, להתקין אמצעי בידוד שישמרו על הטמפרטורה של החדר ועוד שורה ארוכה של צעדים. גם את השירותים שלנו אנחנו יכולים להפוך לידידותיים לסביבה וליהנות מאפשרות להשתמש בהם בצורה שוטפת באופן ידידותי לסביבה.

הדרך להפוך את השירותים שלנו לירוקים יותר עוברים בהתקנת בידן מודרני. מדובר באחד המתקנים הידידותיים ביותר לסביבה שקיימים היום בשוק, מתקן פשוט, נוח ויעיל, שגם מאפשר לנו לשמור על סביבה נקייה באופן שוטף, יומיומי, וגם מאפשר לנו לחסוך מהוצאות כספיות מסוימות, שאנחנו נדרשים אליהן באופן שוטף.

בידן מודרני הוא למעשה מושב אסלה עם בידה. מה שעומד בבסיס רעיון השימוש בו הוא, שאנחנו יכולים לשבת על האסלה לעשות את הצרכים שלנו ובסוף התהליך, במקום לנקות את הישבן עם נייר טואלט, אנחנו מפעילים את הבידן באמצעות כפתור, וככה אנחנו יכולים לשטוף אותו במים נקיים. הבידן מאפשר לנו להחליט על העוצמה ועל הטמפרטורה של המים.

אם אנחנו בוחנים את תהליך העבודה של הבידן, אנחנו יכולים להבין מיד כיצד הוא מאפשר לנו לשמור על איכות הסביבה.

בשלב הראשון, הוא מונע את הצורך להשתמש בנייר טואלט. במקום שאנחנו נבזבז כסף על צריכת נייר שלא לצורך, אנחנו יכולים להשתמש בבידן בשביל לשטוף את הישבן שלנו בכל פעם כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו. כמו כן, אנחנו חוסכים לעצמנו עלויות כספיות על רכישת נייר.

בשלב השני, בהנחה ויש יותר ממשתמש אחד באסלה, בין אם מדובר בבית מגורים, ובוודאי אם מדובר בעסק, הרי שהבידן מונע את האופציה של סתימות באסלה. מאחר ואין לנו צורך להשתמש בנייר טואלט. מבחינה טכנית זה שומר על צנרת נקייה יותר, מבחינת הסביבה, זה מונע סתימות שעלולות להוביל לזיהום ופגיעה בסביבה.

לכן, אם אנחנו רוצים לנהל אורח חיים ידידותי לסביבה, יהיה נכון מצידנו להתקין בידן מודרני בבית ואף בעסק.

מושב בידה לשטיפה אינטימית
מושב חכם לאסלה – לשמור על היגיינה שלנו
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories