חדר אמבטיה ושירותים עם אסלה ומושב אסלה בידה של בידן

בידה לבני הגיל השלישי

לכלל האוכלוסייה נושא ההיגיינה חיוני לשמירת הבריאות. קיימים סבונים ומוצרי טיפוח רבים  אשר כל ייעודם הוא לדאוג לניקיון הגוף ושמירת רמת היגיינה גבוהה.

לאחר מקלחת ההרגשה האישית משופרת, כשאנחנו שוטפים ידיים לעיתים אף נחטא את הידיים באלכוהול. יש מבני  הגיל השלישי המתקשים בפעולות היומיום של שמירת ההיגיינה האישית.

רבים המבוגרים המעוניינים להישאר בסביבת המגורים הנוכחית שלהם ולא לעבור לדיור מוגן. לאוכלוסייה זו יש לחשוב על אמצעים לשמירת הבטיחות האישית  אשר יקלו עליהם כאשר הוא לבד בבית.

אז למה בעצם בידה? מהן תכונותיו?

בידה למעשה הוא מתקן – ששוטף את האיברים הפנימיים ומנקה אותם בצורה הטובה והיעילה ביותר ללא צורך במקלחת. השימוש בבידה – מייתר את הצורך בנייר הטואלט. הבידה של בידן משלב את הבידה ומחליף את מושב האסלה הקיים.

התקנת בידה מאפשר- לנקות את האיברים הפנימיים/אינטימיים  בלא להשתמש בידיים כלל. קיימים מחקרים המעידים כי השימוש בבידה שומר על ההיגיינה יותר  מנייר הטואלט.

יתרונות הבידה לבני הגיל השלישי?

השימוש בבידה מאפשר לאדם המבוגר, גם אם יש לו סיוע בבית, עצמאות ופרטיות רבה יותר. שמירה על עצמאות  ופרטיות משפרת את התפקוד האדם המבוגר, כמו כן את מצב רוחו.

בני הגיל השלישי, חשופים יתרה לבקטריות ונגיפים המסתובבים באוויר אותו הם נושמים וכך הם גם חשופים לנגיפים המסתובבים בחדר האמבט והשירותים. התקנת בידה תאפשר ניקיון לאזור האמור בצורה היעילה ביותר.

האדם מבוגר המתקשה בפעולות ניגוב בנייר טואלט בדרך כלל מתבייש  לבקש עזרה. מחמת הבושה והרצון לשמור על פרטיות, אותם מבוגרים מכריחים עצמם להתאפק ויעדיפו להתפנות פעם אחת ביום מאשר להתמודד עם הקושי מספר פעמים ביום. המבוגרים גורמים לעצמם סבל  ועלולים לסכן את בריאותם. בידה יכול למנוע את בעיית האיפוק ביציאה לשירותים.

היבט נוסף שחשוב לציין,  עורו של אדם מבוגר הוא עור עדין עד מאוד ודק מאוד,  לכן חשוב מאוד לדאוג להיגיינה של עור האיברים המוצנעים ולדאוג כי לא נוצרים באזור פצעים אשר עלולים להוביל לדלקות.

התקנת בידה מומלצת לכולם, בכל גיל אך מומלצת ביותר לבני הגיל השלישי.

איזה סוג בידה יכול להתאים לכם?
מושב אסלה שהופך כל אסלה לבידה
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories