בידן לגיל השלישי

בידן. אף פעם לא מאוחר להתחיל.
כל גיל והאתגרים שלו, כל שלב בחיים וההתמודדויות שלו, אבל לגיל השלישי האתגרים הפיזיים והבריאותיים גדולים יותר. הצרכים ייחודיים ומשתנים ואורח החיים צריך להיות מותאם להם.

אנחנו מקפידים על תזונה נכונה, על פעילות גופנית במגבלות האפשר ועל בדיקות רפואיות תקופתיות, אבל גם להיגיינה יש משקל גדול בשמירה על הבריאות.

כאן נכנס בידן.
בידן הינו אסלת בידה חכמה מבית פלסתום, המאפשר שמירה על הגיינה אישית יומיומית, באופן פשוט וידידותי. בידן מחליף את מושב האסלה הקיים והופך אותו בקלות לבידה מולטי-פונקציונלי המאפשר שטיפה, עיסוי להמרצת מחזור הדם, ייבוש וחימום – והכל בלחיצת כפתור, גם באסלות תלויות וגם באסלות עומדות (מונובלוק).

בידן נותן מענה מושלם ותחושת ניקיון יומיומית נהדרת, במיוחד לאוכלוסיית הגיל השלישי, אשר חלק מחבריה מתקשים לעתים להיכנס למקלחת בתדירות מספקת או אפילו, לבצע פעולת ניגוב פשוטה.
לאנשים בעלי מעי רגיז, או בריחת שתן הנאלצים לגשת לשירותים בתכיפות גבוה, מאפשר הבידן שמירה מיטבית על ההיגיינה ועל הבריאות הכללית.

מעבר לנוחות, בידן מונע התפתחויות של מחלות חיידקיות, וכן תופעות כמו טחורים, פיסורה וחתכים באזור פי הטבעת, העשויים להחריף משימוש בנייר טואלט.

ולא פחות חשוב, בידן מאפשר לבני הגיל השלישי התלויים באדם נוסף לביצוע פעולת ניגוב פשוטה, לשמר את פרטיותם וכבודם העצמי ולהתנהל באופן עצמאי יותר, גם בשירותים.

מתוך הבנת הצרכים המשתנים של אוכלוסיית הגיל השלישי, פיתחנו בבידן מספר מוצרי משלימים המבטיחים איכות חיים לאותה אוכלוסייה:

  • הגבהה של 10 ס”מ של אסלת בידן, המקלה משמעותית את הגישה לשירותים.
  • רגלית הפעלה פניאומטית, המאפשרת להפעיל את השטיפה ואת הייבוש באמצעות הרגל.
  • שלט רחוק המאפשר הפעלה של הבידן מחוץ לתא השירותים ומאפשר למשתמש בבידן פרטיות ואינטימיות.

וכמו שאומרים, אף פעם לא מאוחר.
לדברים הטובים קל להתרגל וכך גם לבידן, שהופך את חווית השירותים לנעימה, נקייה, פשוטה ובריאה יותר.

לייעוץ אישי השאירו פרטים או
חייגו עכשיו - 03-3769001

אנחנו זמינים לכל שאלה, חייגו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories