כיור קטן עם בקבוק סבון ומראה קטנה

הנוחות בשימוש של בידן עם הגבהה

טיפול בפיסורה

כיצד בידה באסלה יכול לשמור על ההיגיינה שלנו

אנשים עם מוגבלויות בתנועה זקוקים לא פעם לאמצעים שיעזרו להם לעשות את הצרכים שלהם בצורה טובה ויעילה. זה נכון, בין אם מדובר באנשים מבוגרים שהיכולות הפיזיות שלהם אינן כפי שהיו בעבר, ובין אם מדובר באנשים באופן כללי, שנעזרים באמצעים שונים על מנת להתנייד, על מנת לנוע בצורה נוחה ובטוחה.

אנחנו יכולים למצוא בחדרי שירותיים ביתיים וציבוריים, מגוון אמצעים שונים שיכולים לעזור להם, לשבת, לעמוד בתנאים ובסיטואציות שונות, על מנת שירגישו שהם נמצאים במצב בטוח ונוח במקום. זה נכון לגבי חדרי שירותים ספציפיים שמיועדים עבור אנשים עם מוגבלויות וכן בחדרי שירותים רגילים.

אחד האמצעים האופטימאליים לשימוש עבור אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות בתנועה, הוא בידן עם הגבהה. מדובר במתקן שמתקינים על גבי האסלה ומשמש כבידה לכל דבר. בעזרת מתקן זה ניתן לנקות את הישבן אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים, בצורה נוחה ובטוחה מבלי שיש צורך להשתמש בנייר טואלט.

בעיקרון, מתקן בידן רגיל יכול להקל ברמה ניכרת על אנשים אשר מוגבלים בתנועה שלהם, כך או אחרת. שכן במקום שהם יצטרכו להתכופף ולהתאמץ לנגב את הישבן שלהם, כל מה שהם צריכים לעשות זה ללחוץ על כפתור, והמתקן כבר ידאג לשטוף את האזור בעוצמה ובטמפרטורה שהם יחליטו עליה.

 

אך מתקן בידן עם הגבהה הוא הרבה יותר נוח, הרבה יותר יעיל ויכול להקל עליהם הרבה יותר. לכן גם מומלץ מאוד לבחור במתקן כזה עבור חדרי שירותים של אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות בתנועה, ולא לבחור דווקא במתקן בידן רגיל.

מה זה מתקן בידן עם הגבהה וכיצד הוא יכול לעזור לאנשים עם מוגבלויות בתנועה

מתקן בידה עם הגבהה, הוא מתקן בידה שמתקינים על גבי מושב האסלה, אך הוא גם מגביה אותו ב-10 ס”מ לצורך יצירת מרחב נגיש ובטוח יותר. בצורה כזו, הרבה יותר נוח ובטוח לשבת על האסלה ולאפשר למתקן לשטוף את הישבן בסוף התהליך.

מלבד הגבהה, הרי שהמתקן כולל שלט רחוק שמאפשר להפעיל אותו, בתוך ומחוץ לחדר השירותים. כך אם מי שרוצה להשתמש בו, לא יכול להפעיל את המתקן בעצמו, הרי שהוא יכול להיעזר בגורם אחר שיפעיל אותו בשבילו. כמו כן, המתקן כולל אפשרות להחליף את צד הפעולה, כך אם מי שאמור להשתמש בו, מתמודד עם מוגבלויות בצד אחד, הרי שאפשר להתאים את המתקן בשביל לאפשר לו לעבוד איתו בצד השני.

מתקן בידן עם הגבהה מאפשר לכל מי שמשתמש בו, לבצע שטיפה של הישבן בצורה אפקטיבית, נוחה ובטוחה, ללא תלות בגורם אחר, ובצורה כזו ניתן לשמור על היגיינה של המקום בצורה מלאה וכל זה תוך שימוש בטוח ויעיל במתקן.

לסיום חשוב לציין, ניתן להזמין התקנה במידה ומעוניינים בכך, וכן ניתן להתקין את הבידן באופן עצמאי

לסיכום, מדובר במתקן מאוד אפקטיבי, יעיל ונוח לשימוש, הוא חסכוני, ומאפשר לנו ליהנות מאפשרות של שטיפה וייבוש באופן אופטימאלי, הכל בלחיצת כפתור אחת, מבלי שנצטרך לעבוד קשה מדי.

למפרט מלא ולרכישה עכשיו  לחצו כאן====>

טיפול בפיסורה – כיצד בידה באסלה יכול לשמור על ההיגיינה שלנו
ארבע טעויות נפוצות כשחושבים על בידה
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories