כיור עם מגבות, סבון ומראה

בידן TOTO בכל בית ביפן ועכשיו בישראל

ישנן דרכים שונות בהן אנחנו יכולים לשדרג את חיינו, ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, ליהנות מנוחות גם בדברים לכאורה קטנים וגם בדברים גדולים ומשמעותיים.

אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות רכישה של רכב חדש, רכישה של ריהוט חדש, מנוי לתיאטרון או לבריכה, אנחנו יכולים לחסוך כסף ולנסוע מדי כמה שבועות לנופש או ליהנות מארוחות במסעדות טובות. אך אנחנו יכולים גם להתקין בבית מתקן קטן ופשוט שעושה שינוי גדול ומשפר את איכות החיים שלנו.

התקנת בידן טוטו, מתקן בידה יפני, מקורי, זה ללא ספק שדרוג משמעותי לחיינו, שדרוג שיכול להפוך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים, הרבה יותר פשוטים, בוודאי להרבה יותר קלים. בטווח הקצר והרחוק, השדרוג הזה יכול גם לעזור לנו לחסוך לא מעט כסף וזמן.

בידן TOTO, הוא מתקן ייחודי אשר ניתן להתקין על גבי מושב האסלה, בצורה מאוד פשוטה וקלה, מבלי שאנחנו נצטרך לשנות שום דבר במבנה השירותים, וכך, בכל פעם כשנסיים לעשות את הצרכים שלנו, נוכל לשטוף את הישבן בצורה נוחה, נעימה וכן באופן היגייני.

לפני שנסקור את המפרט של מתקן בידה יפני זה, חשוב לציין, אנחנו יכולים להתקין אותו הן בשירותים פרטיים והן בשירותים של העסק, בין אם מדובר במשרד, בין אם מדובר בחנות או בכל מקום אחר. כך אנחנו יכולים ליהנות מהמתקן בעצמנו וכן העובדים שלנו יכולים ליהנות ממנו, אך גם הלקוחות שלנו יכולים ליהנות ממנו.

המפרט של בידן טוטו

על פניו, הוא נראה כמו מתקן סטנדרטי אך כשבוחנים את המפרט שלו מגלים שהוא מאוד משוכלל, איכותי ופועל בצורה ייחודית.

המתקן מאפשר לנו לבצע שטיפה קדימה ואחורית במים חמימים, על פי ויסות הטמפרטורה בהתאם למה שאנחנו מבקשים. המתקן כולל גם שלט אלחוטי דק ונוח שמאפשר לנו להפעיל אותו בצורה נוחה. מה שאומר, שהוא מיועד גם לשימוש עבור אנשים עם מוגבלויות שונות בתנועה.

למתקן יש מושב מחומם עם בקרת טמפרטורה, וזה מאפשר לנו ליהנות מישיבה נעימה ונוחה. הוא כולל דאודריזר אוטומטי וחזק, שמופעל לאחר כל שימוש וכן מנגנון של שטיפת האסלה שמונע מהלכלוך אפשרות להידבק. המתקן פועל בצורה שקטה, נעימה, ומאפשר סגירה שקטה של המושב והמכסה.

כפי שאנחנו יכולים לראות, מתקן זה כולל את שלושת האפשרויות החשובות במתקני בידן, חימום, שטיפה וייבוש, בצורה הפונקציונאלית ביותר, תוך כדי 

חסכון באנרגיה, התקנה והפעלה פשוטה ונוחה. ניתן להתקין את המתקן לבד וכן ניתן להזמין התקנה. על המתקן מקבלים אחריות של שנתיים והוא מגיע בצבע לבן.

לסיכום, אם אנחנו רוצים ליהנות ממתקן איכותי, מתקן שיאפשר לנו לנקות את הישבן בצורה אופטימאלית אחרי כל פעם שנעשה את הצרכים שלנו, מבלי שנצטרך להשתמש בנייר טואלט, אין ספק שמתקן בידן טוטו, הוא הפתרון בשבילנו.

6000ש”ח מחיר רגיל, 4490 ש”ח מחיר מבצע

למפרט מלא ולרכישה עכשיו במחיר היכרות לחצו כאן 

מושב אסלה משוכלל – שידרוג חדר השירותים
בידה משוכלל – ככה משדרגים את החיים שלנו
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories