תמונה של ארון ואמבטיה בחדר האמבטיה

מושב חכם לאסלה – לשמור על היגיינה שלנו

כיצד מושב חכם לאסלה עוזר לשמור על היגיינה של הילדים

אחד השיעורים “הקשים” שהורים צריכים להעביר לילדים שלהם מגיל צעיר, הוא לשמור על ההיגיינה. מסיבות ומשונות זה אף פעם לא פשוט להם, ברמה כזו או אחרת, הילדים לא תמיד מצליחים להבין למה זה חשוב או איך לעשות את זה נכון.

בין אם מדובר במקלחת, צחצוח שיניים, ובין אם מדובר בפרט יותר אינטימי ולא פחות משמעותי כמו איך מנגבים את הישבן אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים באסלה. כל אחד מהמקרים הנ”ל, וכמובן גם מקרים אחרים חשובים מאוד מבחינה ההיגיינה של הילד, שמירה על הבריאות שלו, מניעת מחלות, זיהומים ודלקות.

מן הסתם, לכל מקרה ומקרה יש אמצעים ומתקנים שונים בהם ניתן להשתמש בשביל לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר. במקלחת אנחנו נלמד את הילד איך להשתמש בסבונים ותכשירים אחרים, בשביל לשמור על ההיגיינה של הפה אנחנו נלמד אותו איך להשתמש במברשת ומשחת שיניים. במקרה של ניקוי הישבן, אנחנו נשתמש במושב חכם.

מושב חכם לאסלה הוא למעשה מושב אסלה שהוא בידה ועל כן, בכל פעם כשמתיישבים עליו ומסיימים לעשות את הצרכים, אפשר לשטוף את הישבן ואת הלכלוך עם מים, בעוצמה וטמפרטורה שניתן להתאים על פי הצורך, ובאופן כזה שומרים על האזור נקי לגמרי. ניתן להתקין מושב חכם לאסלה בכל שירותים בבית, בפרט באלה אשר הילדים משתמשים בהם.

באופן רגיל, כשהילדים מתיישבים על האסלה ועושים את הצרכים שלהם, הרי שהם צריכים לנקות את הישבן עם נייר טואלט. מצב זה הוא בעייתי מכמה סיבות.

ראשית, זה מחייב אותם לנגב בעצמם את הישבן, דבר שהוא לא תמיד נוח, לא תמיד פשוט, ולא מצב אידיאלי מבחינה היגיינית. לשים את היד באזור אינטימי על מנת לנקות אותו, יכול להיות מאוד בעייתי, לא רק עבור ילדים אלא גם עבור מבוגרים. האזור יכול לא להתנקות באופן מלא ויכולים להשאיר סימנים.

שנית, כתוצאה מכך, הרבה פעמים גם התחתונים מתלכלכים, מה שאומר שהילד יילך עם תחתונים מלוכלכים עד שהוא יתקלח, בערב או בבוקר. זה לא נעים ובטח לא היגייני.

שלישית, מעבר לכך, שימוש בנייר טואלט הוא לא ידידותי לסביבה. בין אם זה בגלל השימוש בחומר עצמו ובין אם זה בגלל ההשפעות שלו על הסביבה.

לכן, שימוש במושב חכם לאסלה יכול להיות פתרון נהדר עבור הורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם איך לשמור על ההיגיינה, ומן הסתם בשביל לשמור על ישבן נקי. מדובר על מתקן פשוט שניתן להתקין אותו באופן עצמאי על פי הוראות שנמצאות על גבי האריזה וכן ניתן להיעזר באנשי מקצוע, במידה ומתקשים. השימוש במתקן הוא מאוד פשוט, נוח וקל, הן עבור מבוגרים והן עבור ילדים.

בידה – שמירה על ההיגיינה בימי הקיץ החמים
למה עדיף לשטוף ולא למרוח – שימוש בבידה לעומת שימוש בנייר טואלט
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories