תמונה של מגבות וסבון בחדר האמבטיה

בידה של בידן – בידה בגיל השלישי

מושב אסלה – הפתרון ההגייני בגיל השלישי

ככל שאנשים מתבגרים  ורגישים לפגיעות גופניות, קשה להם לשמור על  היגיינה אישית טובה“, כך על פי ד”ר מרי טינטי, ראש המחלקה לגריאטריה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ייל, אשר מתארת את מה שכולנו כבר יודעים.

מבוגרים וקשישים נאלצים להתמודד מדי יום עם הקושי האובייקטיבי של להתפשט ולהיכנס למקלחת בתדירות מספקת, פחד מהחלקה ומפציעה, או פשוט הקושי הפיזי לבצע אפילו את פעולת הניגוב הפשוטה. כל אלה, מובילים להתדרדרות דרסטית ומהירה ברמת ההיגיינה האישית של האדם המבוגר.

האדם המבוגר מתעקש, ובצדק, לשמור מידה של פרטיות וכבוד עצמי וממעט להיעזר בבן משפחה לאותם צרכים בסיסיים יומיומיים. התוצאה היא פעמים רבות ירידה חדה ברמת ההיגיינה ותחושת הנוחות האישית.

בעקבות כך, נגרמות בעיות בריאותיות אחרות נוספות במיוחד באקלים החם והלח שלנו, או לעתים דווקא בחודשי החורף הקרים כאשר ״מיתעצלים״ להיכנס למקלחת או מפחדים להתקרר (במיוחד בגיל השלישי).

לבידן מושב אסלה אשר הופך כל אסלה לבידה מולטיפונקציונלי המאפשר שטיפה יסודית וייבוש ללא כל מאמץ וללא הצורך להיעזר באדם נוסף. כל זאת, בשמירה על הפרטיות, בטיחות, נגישות והיגיינה – במוצר אחד פשוט וקל להתקנה.

יתרונות הבידן:

  •    שטיפה וייבוש במים חמימים לשיפור ההיגיינה האישית.
  •    צמצום זיהומים בדרכי השתן.
  •    נגיש וגבוה – בטיחותי למניעת נפילות.
  •    נוח לתיפעןל – לא צריך להסתובב או להתפתל כדי לנקות.
  •   מגן על עור עדין – אין צורך להשתמש בנייר טואלט.
  •   טיפול, מניעה והקלה על מגוון בעיות רפואיות כדוגמת טחורים, עצירות ופיסורה.
  •   מיידי, יעיל, זמין וחסכוני למגוון סוגי אסלות וחדרי השירותים.

מחקרים מעידים כי שטיפה וייבוש על בסיס יומיומי מונעים מחלות אשר נגרמות מהצטברות חיידקים באזורים הרגישים. לראייה, בקרב מיליוני אנשים ברחבי העולם המשתמשים במוצרי בידה על בסיס יומיומי – רמת התחלואה באזורים רגישים כמעט אפסית!

התאמת תא השירותים לבידה של בידן

כאשר מדובר על המגזר המוסדי, הצורך לבצע התאמה של שירותים לנכים ובעלי מוגבלויות הוא בגדר חובה על פי חוק ועל כן מומלץ להכיר את החוק בנושא ולפעול על פיו.

אולם, בעבור המגזר הפרטי, חשוב לתת פתרון שהינו זמין ומיידי שאינו כרוך בשינויים מבניים והעסקת בעלי מקצוע, וכמובן – נגיש וחסכוני.

לשם כך פיתחנו את בידן פרו – מושב אסלה מיוחד ההופך באופן מיידי כל אסלה לבידה. מכשיר ייחודי עם הגבהה של 10 ס”מ, המקלה משמעותית את הגישה לשירותים.

בנוסף, מתוך הבנת צרכיהם הייחודיים והמשתנים, פיתחנו מספר מוצרים משלימים בעבור אוכלוסיית בני הגיל השלישי ובעלי המוגבלויות, על מנת להבטיח איכות חיים נגישות, בטיחות והיגיינה:

  •   רגלית הפעלה פניאומטית, המאפשרת להפעיל את השטיפה ואת הייבוש באמצעות הרגל
  •   שלט רחוק המאפשר הפעלה של הבידן מחוץ לתא השירותים ע״י צד שלישי – מקל מאוד על הקנאים לפרטיותם ועדיין – נזקקים     לעזרה, שכעת יכולים ליהנות מרמה גבוהה הרבה יותר של פרטיות ואינטימיות.

נוסיף, כי כאשר מדובר על גישה לתא השירותים עם כיסא גלגלים, חשוב מאוד להבטיח תא גדול באופן יחסי, דלת כניסה רחבה ככל האפשר, וכן מתקן המאפשר אחיזה בעת שעוברים מכיסא הגלגלים אל השירותים עצמם.

לקבלת התאמת בידן לביתכם   לחץ כאן

לפרטים על בידן פרו טורבו עם הגבהה לחץ כאן

מושב אסלה שהופך כל אסלה לבידה
אסלה יפנית- מי היא ומה היא?
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories