תמונה של ארון ואמבטיה בחדר האמבטיה

תכנון חדר שירותים משוכלל חסכוני ויעיל

בידה לחדר שירותים משוכלל

כל חדר שאנחנו מתכננים לבנות בבית, בין אם זה תכנון מעשי בפועל ובין אם זה תכנון העיצוב שלו, כיצד הוא יחולק, כיצד הוא ייראה, אנחנו מנסים להתאים אותו לפרמטרים מסוימים, בין היתר, אנחנו מנסים שהחדר יהיה כמה שיותר יעיל, נוח לשימוש, חסכוני ומשוכלל עד כמה שאפשר בהתאם לתנאים וליכולות שלנו.

כך אנחנו נוהגים לעשות גם בתכנון שירותים לבית מגורים, וכן צריך גם במבנים אחרים. אנחנו מחפשים את הדרך הטובה ביותר לחלק בין המתקנים השונים אשר אנחנו מתכוונים להתקין במקום, אנחנו מחפשים את הדרך הטובה כיצד לחלק את השטח בצורה הכי אפקטיבית על מנת שנוכל ליהנות מהתכנון שלנו ויתרה מזו, בשביל לחסוך זמן, לחסוך מקום ולחסוך עלויות. אנחנו מסתכלים על זה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

אחד המתקנים האטרקטיביים ביותר לשימוש כיום בחדר שירותים מודרני, הוא מתקן בידה לאסלה. זה מתקן שניתן להתקין על גבי האסלה, וכך בכל פעם כשאנחנו רוצים לנקות את הישבן שלנו אחרי שאנחנו מסיימים לעשות צרכים, הרי שאנחנו יכולים ללחוץ על כפתור, ולהתיז מים בטמפרטורה ובעוצמה מסוימת. בצורה כזו, אנחנו יכולים לשמור על ההיגיינה וחוסכים את הצורך להשתמש בנייר טואלט.

התקנה של מתקן כזה, היא מאוד פשוטה ונוחה, ניתן לבצע אותה לבד על פי הוראות שמופיעות על גבי האריזה, ומי שמתקשה בכך, יכול להזמין איש מקצועי שיבצע זאת.

מדוע בידה לאסלה מתאים לחדר שירותים משוכלל

ראשית, מדובר במתקן פשוט אך מאוד משוכלל. הוא מאפשר לנו לנקות את הישבן בצורה אופטימאלית. אנחנו יכולים לכוון את הטמפרטורה של המים כפי שאנחנו רוצים, וכך אנחנו יכולים לנקות את הישבן עם מים חמים ונעימים. כפי שאנחנו יכולים לכוון את הטמפרטורה, כך אנחנו יכולים לכוון גם את העוצמה של המים באופן שיתאים לנו. המתקן מתיז מים חמים וגם מאפשר לנו להשתמש באופציה של ייבוש אחרי ההתזה.

שנית, זהו מתקן מאוד חסכוני שחוסך את הצורך להשתמש בנייר טואלט וכן הוא חסכוני במים מאחר והוא פועל על מערכת הניאגרה של האסלה.

שלישית, מדובר במתקן מאוד נוח לשימוש, יכול להיות מותאם כאמור לכל האנשים, לכל סוג ותכנון של חדר שירותים, בכל מבנה, בין אם מדובר במבנה פרטי ובין אם מדובר במבנה עסקי או ציבורי.

ארבע, מאחר והמתקן חוסך מאיתנו את הצורך להשתמש בנייר טואלט, הרי הוא מונע את הצורך להתמודד עם מצב אפשרי של סתימה בצנרת ובכך המתקן מאפשר שימוש סדיר באסלה.

Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories