כיור ואסלה עם מושב אסלה בידה של בידן ומראה גדולה

האנשים של בידן

הטכנולוגיה המהפכנית של בידן הופכת בקלות כל אסלה לבידה מולטי פונקציונלי, איכותי ומפנק, המאפשר שטיפה, עיסוי להמרצת מחזור הדם, ייבוש וחימום – והכל בלחיצת כפתור, גם באסלות תלויות וגם באסלות עומדות (מונובלוק). כל חובבי העיצוב והבית החכם יגלו שבידן בבית סוגר את הפינה הכי חשובה במובן הזה.

מגוון הדגמים גדול ומתאים לסוגי אסלות וחדרי שירותים שונים, כמו גם לאנשים שונים. בבידן שמנוו דגש מיוחד על אוכלוסיית הנשים, אוכלוסיית היפנולוגים (חובבי הגאדג’טים הפניים), אוכלוסיית הגיל השלישי ואוכלוסיית בעלי המוגבלויות.

בידן לנשים


הכירו את בידן, הבידה המתקדם והחדשני בישראל, שעומד לשנות לכן את הרגלי הניקיון האינטימי. מעבר לתחושה הנעימה שמשרה השימוש בבידן והיתרונות האקולוגיים שלו, ההקפדה על היגיינה גבוהה, מונעת מגוון מחלות זיהומיות, דלקתיות ואחרות הנפוצות בקרב נשים. בנוסף, ישנן לא מעט סיטואציות נשיות בחיים הדורשות התייחסות הגיינית אחרת, כמו: מחזור, דלקות וגינליות, דלקות שתן, טחורים, הריון, ולידה. במצבים רגישים אלו, השימוש הקבוע בבידן מקל מאוד ואף מקדם ריפוי בצורה מהירה יותר וללא סבל מיותר, בנוסף לדרכים אחרות המומלצות ע”י הרופאים/ות.

אישה מחייכת עם שיער ארוך

בידן ליפנולוגים


הפריקים של מוצרי ההי טק היפניים. קצת היסטוריה: היפנים התאהבו בהמצאה הצרפתית רק במאה ה-20, ליתר דיוק ב 1980, והפכו את הבידה לחלק אינטגרלי מאורח חייהם, כמה אינטגרלי? הבידה נמצא ביפן בכ 85% מבתי האב, כמו גם במלונות, מסעדות ושדות תעופה. יפן היא מדינת היי-טק הידועה בטכנולוגיית האסלות שלה מחד ועם תודעת שמירה על היגיינה, ניקיון וסניטציה – מאידך. אסלות אלה כוללות מגוון הפתעות: מאסלה מתחממת ועד אפשרויות שטיפה עם לחץ משתנה. ההצלחה של הבידה ביפן נובעת מהחשיבות הרבה שהיפנים מייחסים להיגיינה, אימוץ הטכנולוגיות המהיר שלהם, החסכוניות והתועלת האקולוגית שלו וכמובן, המקום המצומצם שהוא תופס. למעשה, הרבה מלקוחות בידן בישראל, הם אלה שחזרו מביקור ביפן, נחשפו שם לבידה והפכו למשתמשים כבדים.

גבר מחייך

בידן לגיל השלישי


כל גיל והאתגרים שלו. כולנו יודעים, אנחנו לא הולכים ונהיים צעירים יותר, ככל שמתקרבים לגיל השלישי האתגרים הפיזיים והבריאותיים גדלים. מגבלות וצרכים שלא הכרנו כצעירים, משנים את אורח החיים ודורשים הסתגלות ופתרונות מותאמים. גם אם נקפיד על תזונה נכונה, על פעילות גופנית ובדיקות רפואיות תקופתיות, חשוב שנייחס חשיבות גם להיגיינה שלנו, מכייון שיש לה משקל משמעותי בשמירה על הבריאות. בבידן תמצאו פתרונות שיקלו וישפרו את אורח החיים בגיל השלישי, בעיקר במקומות של נגישות תנועתית ושמירה על ההגיינה.

בידן נותן מענה מושלם ותחושת ניקיון יומיומית נהדרת, במיוחד לאוכלוסיית הגיל השלישי, אשר חלק מחבריה מתקשים לעתים להיכנס למקלחת בתדירות מספקת או אפילו, לבצע פעולת ניגוב פשוטה. לאנשים בעלי מעי רגיז, או בריחת שתן הנאלצים לגשת לשירותים בתכיפות גבוה, מושבי בידן מאפשרים שמירה מיטבית על ההיגיינה ועל הבריאות הכללית. מעבר לנוחות, בידן מונע התפתחויות של מחלות חיידקיות, וכן תופעות כמו טחורים, פיסורה וחתכים באזור פי הטבעת, העשויים להחריף משימוש בנייר טואלט. ולא פחות חשוב, בידן מאפשר לבני הגיל השלישי התלויים באדם נוסף לביצוע פעולת ניגוב פשוטה, לשמר את פרטיותם וכבודם העצמי ולהתנהל באופן עצמאי יותר, גם בשירותים.

מתוך הבנת הצרכים המשתנים של אוכלוסיית הגיל השלישי, פיתחנו בבידן מספר מוצרי משלימים המבטיחים איכות חיים לאותה אוכלוסייה:

  • הגבהה של 10 ס”מ של אסלת בידן, המקלה משמעותית את הגישה לשירותים.
  • רגלית הפעלה פניאומטית, המאפשרת להפעיל את השטיפה ואת הייבוש באמצעות הרגל.
  • שלט רחוק המאפשר הפעלה של הבידן מחוץ לתא השירותים ומאפשר למשתמש בבידן פרטיות ואינטימיות.

בבידן חושבים על הנוחיות וההגיינה של המשתמשים, אבל לא רק.
חשוב לנו, לא פחות, לתת לאוכלוסיית הגיל השלישי, גם חווית נוחיות נעימה ומפנקת.

גבר מחייך במשקפיים וחולצה לבנה

בידן לבעלי מוגבלויות


כולנו שואפים לרווחה ו-Wellbeing, לפרטיות וכבוד עצמי. לבעלי מוגבלויות זה לא תמיד מתאפשר. היומיום של אנשים בעלי מוגבלויות הוא לא פשוט. פעילויות שגרתיות לכאורה, הופכות למורכבות ובמקרים רבים נדרש אדם נוסף שיסייע. לעיתים קרובות חוויה טריוויאלית כמו שימוש בבית השימוש עשויה להיות לא נעימה. הן בהיבט הפיזי של חוסר הגישה והנוחות של ישיבה ממושכת והן בהיבט הרגשי של התמודדות עם סיטואציה אינטימית נטולת פרטיות וקושי בביצוע פעולות יומיומיות כמו הניגוב באופן עצמאי.

בידן, מושב האסלה החכם מבית פלסתום, מאפשר שמירה על היגיינה אישית גבוהה לצד תפעול פשוט וקל שכל אחד ואחת יכולים להפעיל באופן עצמאי. מושב האסלה של בידן מחליף את האסלה הקיימת והופך אותה לבידה מולטי-פונקציונלי המאפשר שטיפה בעוצמות שונות, עיסוי להמרצת מחזור הדם, ייבוש וחימום – והכל בפשטות של לחיצת כפתור. המוצרים המשלימים שפתחנו לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות, כוללים בין היתר רגלית הפעלה פנאומטית (טכנולוגיה של הפעלה מכנית באמצעות אויר), המאפשרת להפעיל את השטיפה ואת הייבוש באמצעות הרגל וכן שלט רחוק, המאפשר הפעלה של הבידן מחוץ לתא השירותים ומאפשר למשתמש בבידן פרטיות ואינטימיות. בנוסף הוספנו לאסלה הגבהה של 10 ס”מ המקלה משמעותית את הגישה לשירותים.

בזכות בידן, אותן טראומות של השימוש היומיומי בשירותים, הופכות לחוויה קלה, נגישה, נינוחה ומפנקת. בידן מאפשר ניקוי עדין ויסודי מבלי לעבור לאמבטיה ובנוסף, שימוש קבוע במושב האסלה של בידן יתן את תחושה הכייפית של רעננות מתמשכת – ממש כמו אחרי מקלחת מפנקת.
מושבי האסלה של בידן לבעלי מוגבלויות הם פתרון חכם, יעיל ומומלץ שיקל על בעלי מוגבלויות ועל המסייעים להם ביומיום.

אישה מבוגרת בכיסא גלגלים

בידן לשוחרי איכות הסביבה


זה לא סוד שהעולם שלנו עובר שינוי מטריד. ההתחממות הגלובלית משפיעה בצורה חריפה על מזג האוויר ומשבר האקלים כבר כאן. חסכון במים, בנייר טואלט ושמירה על הגיינה מושלמת, הם רק חלק מהסיבות שמושבי בידה הפכו למוצר לייף סטייל נפוץ בעולם כולו.
הנה כמה נתונים על הקשר בין קיימות לבידה:

  • ייצור נייר טואלט הוא, כידוע, תהליך מזהם הגורם לפליטת דיוקסין, כלור ועוד חומרים מזיקים לסביבה.
  • בארה”ב בלבד משתמשים ב- 34 מיליון (!) גלילי נייר טואלט בשנה, שזה אומר כריתת 54 מיליון (!!!) עצים בשנה. בבידן, אין בזה צורך.
  • כדי להוריד גליל נייר טואלט אחד במי האסלה נדרשים 140 ליטרים של מים! עם מושבי האסלה של בידן – נדרש ליטר אחד בכל שימוש.
  • האדם הממוצע משתמש בכ-20,000 גלילי נייר בשנה אחת. שימוש במושב אסלה של בידן, יפחית את המספר הזה פלאים.

בבידן, מאמינים שמשבר האקלים הוא נושא חשוב שיש להתעכב עליו.
מושבי האסלה החכמים של בידן, נותנים פתרון יעיל ואפקטיבי ומקטינים את השימוש בנייר.
כשאתם מצמצמים את השימוש בנייר, אתם מקטינים את כריתת העצים לייצורו ומגנים על אותם עצים שמייצרים אוויר טוב לכולנו. אם אתם עדיין מתלבטים, חשוב שתדעו, שימוש בזרם מים לשטיפה במקום שימוש בנייר, גם מנקה יותר טוב וגם עולה פחות ולווח הרחוק חוסך לכם בעלויות.

לסיכום,
בבידן, אנחנו מקפידים דגש ולתת מענה לאוכלוסיות שונות ומגוון רחב של אנשים שיוכלו ליהנות מכל הטוב שיש לנו להציע. כי בידן רואה את האנשים לנגד עיניה וכמו המגוון האנושי, כך גם מגוון המוצרים שיש לנו להציע. אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להכנס לחנות שלנו, להעזר בצוות שלנו, לשאול שאלות ולגלות, איזה בידן מתאים לכם.

אסלה יפנית- מי היא ומה היא?
כיצד בידה יכולה לשפר את ההיגיינה שלך?
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories