תמונה של חדר שירותים מודרני עם אסלה ומגירות למגבות ונייר טואלט

ניגוב או שטיפה מה טוב יותר ?

בידה לשטיפה אינטימית

ישנן שאלות מסוימות שמעסיקות אותנו בין זה מעת לעת ולעיתים אפילו ביום יום. מדובר על שאלות שהן על פניהן נראות לא חשובות, כמעט שוליות, אך אם אנחנו חושבים לעומק, הרי שעלינו להתייחס אליהן בכובד ראש, מאחר ויש להן משמעות והשפעה על החיים שלנו מהיבטים שונים.

דוגמא לשאלה כזו היא האם עדיף לנו לנגב את הישבן בנייר טואלט, אחרי שאנחנו עושים את הצרכים שלנו, או שמא עדיף לנו לבצע שטיפה אינטימית על ידי מתקן בידה וכיצד נכון לבצע אותה. השאלה הזאת היא נכונה גם עבור גברים וגם עבור נשים, ויש לה חשיבות במיוחד בגילאים מתקדמים כפי שנוכל לראות בהמשך.

לפני שנסביר את החשיבות של השאלה ואת ההבדלים בין השניים, צריך להבין מה האופציות שעומדות לרשותנו. אופציה אחת היא כאמור, לנגב את הישבן עם נייר טואלט, מה שנקרא ניגוב. זה אומנם הפעולה השכיחה יותר, אך יש לה משמעויות פחות חיוביות מבחינת היגיינה שכן, התהליך לא מאפשר לנו לנקות את הישבן כמו שאנחנו צריכים, באופן מלא ומדויק.

 

לעומת זאת, אנחנו יכולים להשתמש במתקן בידה לשירותים לשטיפה אינטימית. מדובר במתקן מיוחד אותו ניתן להתקין על גבי האסלה, ובעזרת כפתור פשוט אנחנו יכולים לשטוף את הישבן שלנו במים, ולאחר מכן גם לייבש אותו. הכל בעזרת מתקן פשוט ונוח, שאיננו דורש התקנה מסובכת ואיננו דורש תחזוקה מיוחדת. מדובר במתקן אידיאלי לשימוש אשר ניתן להתקין אותו בכל מקום.

צריך לציין, מתקן בידה לשירותים לשטיפה אינטימית אמור להחליף לא רק את האופציה של שימוש בנייר טואלט, הוא גם בא להחליף את הצורך לנקות את הישבן באמבטיה, אחרי שאנחנו מסיימים לעשות צרכים. הוא חסכוני גם בעלויות הרכישה, ההתקנה וכן בעלויות השימוש.

מדוע שטיפה אינטימית עדיפה על נייר טואלט

ישנן שלוש סיבות עיקריות מדוע שטיפה באמצעות בידה עדיפה בכל מצב על שימוש בנייר טואלט.

ראשית, שטיפה אינטימית באמצעות בידה מאפשרת לנו לנקות את הישבן בכל צורה, בכל זווית, באופן מלא ומפורט. נייר טולאט לעומת זאת זה “ניגוב” כאמור, ולא ניקוי מלא של האזור.

שנית, כשאנחנו משתמשים בנייר טואלט זה דורש מאיתנו לבצע תנועה מסוימת, דורש מאיתנו להפעיל כוח, אנשים עם מוגבלויות ובפרט אנשים מבוגרים מתקשים בכך. לעומת זאת, שימוש בשטיפה אינטימית לא דורש מאיתנו לבצע שום תנועה, אנחנו לא צריכים להתכופף ולא להזיז את הגוף. הכל נעשה כשאנחנו יושבים בצורה נוחה על מושב האסלה.

שלישית, שימוש בנייר טואלט הוא יקר, לא ידידותי לסביבה ועלול ליצור בעיות בצנרת בטווח הארוך. לעומת זאת שטיפה אינטימית באמצעות בידה חוסכת מאיתנו את כל זה ומאפשרת לנו להשתמש במים בצורה רגילה.

לסיכום, אין ספק שאם אנחנו רוצים לנקות את הישבן שלנו בצורה אפקטיבית, הרי ששטיפה באמצעות מתקן בידה על מושב האסלה, הוא הדבר הנכון בשבילנו.

למפרט מלא לחצו עכשיו  ====>

מותג מושב אסלה בידה יפני TOTO – עולה לישראל
השוואה בין סוגי בידה שונים
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories