תמונה של ארון ואמבטיה בחדר האמבטיה

משפצים את חדר האמבטיה? אל תישארו מאחור

הטרנדים הכי חמים במקלחת

שיפוץ בית הוא משימה רצינית.

מתחילים אותו עם המון רצון וחזון ובהדרגה עשויים להשאב להחלטות והוצאות עצומות ולא מתכוננות. השפע גדול, האפשרויות מגוונות וקשה להחליט באיזה סגנון, חומרים וטכנולוגיה לבחור.

גם בתחום האמבטיה וחדר השירותים חלה התפתחות עצומה בשנים האחרונות ושפע האביזרים, הקרמיקות והכלים הסניטריים מבלבל.

אז כדי שתתמצאו בכל השפע הזה, החלטנו לעשות לכם סדר ולסקור בקצרה את הטרנדים העדכניים בתחום עיצוב חדרי האמבטיה והשירותים.

היכרות עם המגמות העיצוביות הקיימות,  תוכל לעזור לכם להמתקד, להתגבש ולבחור את הכיוון שמתאים לכם ביותר.

אז מה הן מגמות והתפתחויות מאפיינות כיום את חדרי האמבטיה הישראליים?

  •         נקיון משדר נקיון – אילוצי המקום מחייבים עיצוב מינימליסטי ונקי ביחס לעומס הרב שאפיין את חדרי האמבטיה הישראלים בעבר. אם פעם המקלחת שמשה גם כמחסן וניתן היה למצוא בה ארונות גדולים ודחוסים, תאורה מסיבית , ציוד נקיון ועוד, כיום הישראלים מפנימים שכבודו של חדר האמבטיה במקומו מונח: החדר נועד לשמש רק לרחצה ולשירותים, ולא למטרות של אחסון, הלבשה, וכדומה.

חדרי האמבטיה העכשוויים מאופיינים בריהוט מועט ופונקציונאלי – בדומה לזה שמאפיין אמבטיות בבתי מלון. כך, החדר יותר מרווח, יותר נעים, וגם יותר קל לניקוי ולתחזוקה.

  •         לצאת מהקופסא (או מהאמבטיה)  – יצירתיות היא שם המשחק. אם פעם  התאפיינו חדרי האמבטיה הישראלים אופיינו בקו עיצובי אחיד ופונקציונלי למדי, אשר עשה שימוש באריחי קרמיקה, צבעוניות אחידה וברזים סטנדרטיים, הגישה הנוכחית שונה.

ההבנה כי חדר האמבטיה משקף את סגנון החיים (ה-LifeStyle) של הדיירים, מובילה לחדשנות עיצובית, צבעוניות, כלים סניטריים מעוצבים וייחודיים ואפילו פסלים ותמונות. והאמבטיה “מתכתבת” עם הסגנון הכולל של הבית.

  •         הטכנולוגיה בשירות המקלחת – בעידן הנוכחי, כשהטכנולוגיה נוכחת בכל תחום בחיינו, אי אפשר למנוע ממנה להכנס גם לחדר האמבטיה.

כמדינה חובבת חדשנות, הישראלים אינם מהססים לאבזר את חדרי האמבטיה והשירותים במסכי טלוויזיה, גופי תאורה מתקדמים, מערכות סאונד, חיישנים לבקרת טמפרטורת מים, מתקני ג’קוזי למיניהם, אסלות ייחודיות ועוד. הטכנולוגיה מייצרת חוויה ייחודית ומפנקת ולעתים מוסיפה גם ערך בריאותי ופונקציונלי.

אחד החידושים העונה על כל שלושת הטרנדים שמנינו, הוא אסלת הבידה, שהיא מעוצבת, טכנולוגית, בעלת קו נקי ומינימליסטי ועם המון ערכים מוספים פונקציונליים ובריאותיים.

בעולם היא אינה מהווה חידוש, והיא נפוצה מאד במדינות רבות דוגמת יפן, מדינות אירופה השונות ודרום אמריקה.

בישראל היא הפכה לדבר החם רק בשנים האחרונות, כחלק ממגמת עיצוב חדרי השירותים והיא מוסיפה ממד חדש של נוחות, דיגיטציה והיגיינה ברמה אחרת.

הבידה גם שימושי במיוחד עבור אוכלוסיות ייעודיות  דוגמת אוכלוסיית הקשישים והנכים, המפיקים ממנו תועלת מיוחדת. שיפוץ חדר המקלחת במסגרת הנגשתו לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחד כוללת היום גם החלפת האסלה הרגילה – לאסלת בידה.

משפצים? אל תתפשרו על אחד מדגמי הבידה של בידן, החברה הממתחה והוותיקה בישראל למתקני בידה איכותיים. את ההבדל מובטח שתרגישו בעצמכם, כי בבידן תמצאו את חוד החנית של הטכנולוגיה והעיצוב.

בידה, הטוויסט הקטן שיעשה את ההבדל באמבטיה שלך.
מושב אסלה משוכלל – שידרוג חדר השירותים
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories