תמונה של חדר אמבטיה ושירותים

מושב בידה לשטיפה אינטימית

סוגי מושבי אסלה בידה של בידן

תתארו לעצמכם שאתם יושבים על האסלה, עושים את הצרכים שלכם, ובמקום שתצטרכו לקחת נייר טואלט ולנגב את הישבן שלכם בסיום התהליך, תוכלו פשוט ליהנות משטיפה אינטימית , נעימה ופשוטה בעזרת כפתור אחד.

זה הרעיון של מושב בידה לשטיפה אינטימית. מושב אסלה שהוא בידה אשר מאפשר לנו לשטוף את הישבן שלנו בצורה נעימה ונוחה, מבלי שנצטרך להשתמש בנייר טואלט ומבלי שנצטרך להשתמש בידיים שלנו ולהכניס אותם למקומות אינטימיים. המושב עובד על עוצמות מים שונות וניתן להתאים את הטמפרטורה שלהם בצורה נוחה ופשוטה.

אנחנו יכולים למצוא 3 סוגים שונים להתקנה של מושב בידה לשטיפה אינטימית. כל אחד מהם יכול להתאים הן לשירותים במבנים פרטיים והן לשירותים במבנים מסחריים, ציבוריים ואחרים. כל אחד מהמושבים ניתן להתקין בצורה קלה ופשוטה, ללא צורך בעזרה של איש מקצוע. המושבים יכולים לעזור גם לעזור לשמור על ההיגיינה וגם לחסוך בשימוש בנייר טואלט.

סוגים של מושב בידה לשטיפה אינטימית

 

מושב בידן מים חמים

לעמוד המוצר – בידן חם

מדובר על מושב בידה איכותי ומשוכלל, מפנק מאוד, אשר מאפשר שטיפה של הישבן והאזורים האינטימיים במים חמים עד טמפרטורה של עד 38 מעלות וכן בטמפרטורה רגילה. כיוון הטמפרטורה מתבצע באמצעות וסת חום מיוחד אשר מותקן על גבי המתקן. כמו כן, הוא כולל וסת חום בטחון ומפסק ראשי.

בידן זה עובד באמצעות זרימת מים ישירה ומכוונת אשר ניתן לכוון את העוצמה שלה על פי רמות שונות, החל מעוצמה חלשה ועד עוצמה חזקה. לכן הוא מתאים הן לשימוש בקרב ילדים והן לשימוש בקרב מבוגרים.

ניתן להתקין את המבנה באופן עצמאי, ללא עזרה. המתקן מתאים לכל סוגי האסלה, כולל אסלות תלויות ומונובלוק.

נתונים טכניים:

מידות: גובה – 20 ס”מ, רוחב – 41 ס”מ, אורך – 48.5 ס”מ

משקל: 4 ק”ג

צריכת זרם: 8 אמפר

כבל חשמל: 1 מטר 60 סנטימטר

אחריות: מקבלים על המוצר אחריות לשנה.

מושב בידן פרו רגיל עם הגבהה

לעמוד המוצר – בידן פרו עם הגבהה

מדובר במושב בידן מיוחד שנועד לספק שירותים לבעלי מוגבלויות וכן לבני הגיל השלישי. כמו שאנחנו יודעים, מדובר על קבוצות באוכלוסיות שמתמודדים עם קשיים פיזיולוגיים שונים ולכן, הם מתקשים לא פעם לנקות את הישבן שלהם אחרי שהם מסיימים לעשות את הצרכים שלהם. זה יכול להשפיע עליהם בהיבטים שונים, בפרט בכל מה שקשור לשמירה על ההיגיינה.

בידן פרט רגיל עם הגבהה מאפשר להם ליהנות משטיפה במקומות אינטימיים בצורה נוחה, פשוטה וקלה, מבלי שיצטרכו לבצע תנועות חדות ומסובכות ומבלי שיצטרכו עזרה מאיש, מה שמאפשר להם לבצע את התהליך באופן עצמאי תוך שמירה מוחלטת על הפרטיות שלהם. המתקן עובד על טמפרטורה רגילה.

בדומה למתקני בידן אחרים, גם מתקן זה מתאים לכל סוגי האסלות הסטנדרטיים, כולל אסלות תלויות ומונובלוק. מדובר על מתקן פשוט ונוח להתקנה.

בידן זה מכיל מתקן מיוחד להגבהה בעשרה סנטימטר על מנת להפוך אותו לנגיש, בטוח ונוח יותר. ניתן גם להוסיף לו חיבור מיוחד לשלט רחוק, על מנת שיהיה אפשר להפעיל אותו מחוץ לחדר על ידי אדם אחר. כמו כן, אפשר להחליף את צד הפעולה של המתקן, כך שאם האדם שאמור להשתמש בו מוגבל ביד אחת, אז הוא יוכל להפעיל אותו בעזרת היד השנייה (תוספות אלו כרוכות בתשלום נוסף). לפני שמזמינים את המתקן, חשוב לוודא שזה אכן המתקן הטוב והמתאים ביותר עבור מי שאמור להשתמש בו.

נתונים טכניים:

מידות: גובה – 10 סנטימטר, רוחב : 41 סנטימטר, אורך: 48.5 סנטימטר.

משקל: 4 ק”ג

סגנון זרימת מים: זרימה ישירה, מכוונת מראש. ניתן לבחור את עוצמת המים בטווח של חלש עד חזק.

אחריות: מקבלים על המוצר אחריות לשנה.

מושב בידן טורבו

לעמוד המוצר – בידן טורבו

מתקן זה נחשב למתקן המשוכלל ביותר וכן הפופולארי ביותר בתחום של מושבי אסלה עם בידה.

בידן טורבו מאפשר לנו ליהנות משטיפה במים חמים עד טמפרטורה של 38 מעלות וכן מטמפרטורה רגילה. המתקן כולל גם מערכת ייבוש באמצעות אוויר חם, מה שחוסך את הצורך לייבש את הישבן אחרי השימוש במגבת.

המתקן מיועד לכל מי שרוצה ליהנות משטיפה אינטימית, יסודית, נוחה ומהירה, בעזרת מים חמים ונעימים, ולאחר מכן ליהנות מייבוש מהיר ופשוט. התהליך לא לוקח יותר מכמה רגעים.

ניתן להתקין מושב בידה טורבו לבד בקלות, ללא צורך בעזרה. המושב מתאים לכל סוגי האסלה הסטנדרטיים וכן לאסלות תלויות ומונובלוק.

נתונים טכניים:

גובה: 20 ס”מ, רוחב: 41 ס”מ, אורך: 48.5 ס”מ

משקל: 4 ק”ג

כבל חשמל: 1 מטר 60 ס”מ

צריכת זרם: 8 אמפר

סגנון זרימת מים: זרימה ישירה ומכוונת, ניתן לבחור מראש את העוצמה בטווח שבין חלש עד חזק.

מייבש אוויר: עובד על טמפרטורה של 30-38 מעלות. כולל בקרת בטיחות.

גוף חימום: פועל על טמפרטורה של 0-38 מעלות, ניתן לקבוע את המעלות באמצעות וסת חום. גוף החימום כולל וסת חום ביטחון ומפסק ראשי.

תוספות: ניתן להתקין את צד מתג ההפעלה בצד השני של הבידה על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלויות ביד מסוימת, להשתמש במתקן. יש ליידע בכך כשמבצעים את ההזמנה.

כמו שאנחנו יכולים לראות, מדובר בשלושה מתקנים איכותיים ומתקדמים שמאפשרים ליהנות משטיפה אינטימית ברמה הגבוהה ביותר. המתקנים יכולים להתאים לכל סוגי האסלות, הן במבני מגורים והן במבנים אחרים. אנחנו יכולים לבחור את המתקן שמתאים לנו, על פי הצרכים שלנו ועל פי אופי המשתמשים בו.

לסיכום, כמו שציינו, מושב בידה לשטיפה אינטימית הוא פתרון אידיאלי לשמירה על ההיגיינה מחד, חסכון בנייר טואלט ושמירה על הסביבה מאידך. זאת בזמן שמדובר במתקן פשוט ונוח להתקנה, אשר כל אחד יכול להתקין אותו בעצמו וליהנות ממנו.

בידן טורבו לא סתם עוד בידה
בידן מודרני – איך להפוך את השירותים שלכם לירוקים יותר
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories