תמונה של מגבות וסבון בחדר האמבטיה

מושב אסלה משולב בידה – איך זה משפר את ההיגיינה שלנו

מושב אסלה משולב בידה

לשיפור ההיגיינה

כל אחד מאיתנו בוודאי רוצה לשמור על היגיינה מלאה של הגוף שלו. הרי רק כך אפשר להימנע ממחלות, דלקות, זיהומים ופצעים מסוכנים. על כן, אנחנו משתמשים בכל האמצעים הנדרשים, בין אם זה תכשירים, סבונים, קרמים ומוצרי טיפוח אחרים ולעיתים, יותר מפעם אחת ביום.

אחד האמצעים שיכולים לעזור לנו לשפר בצורה ניכרת את ההיגיינה שלנו זה מתקן בידה המשולב במושב האסלה. בעצם מדובר באסלה אשר במקום מושב האסלה המוכר לכולנו, מותקן הבידה כמושב, כלומר, מכסה האסלה הוא למעשה הבידה, מה שמאפשר לנו לשטוף את איברינו המוצנעים בכל פעם שאנחנו מסיימים את השימוש בשירותים ומבלי הכנה מיוחדת.

אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות של אסלה שהותקן עליה מושב המשלב בידה בשירותי הבית, וכן בשירותים של בית העסק שלנו. אנחנו יכולים למצוא אסלות אשר המכסה שלהן משלב בידה כמושב בלא מעט בתי עסק, הן בשירותים של העובדים והן בשירותים של הלקוחות, על מנת לספק להם אפשרות ליהנות מניקוי אופטימאלי של איבריהם בכל פעם כשהם יושבים על האסלה ועושים את הצרכים שלהם.

לפני שנסביר כיצד מושב אסלה משולב בידה יכול לשפר את היגיינה שלכם, חשוב לומר שמדובר על מתקן מאוד פשוט וקל להרכבה, מתקן חסכוני מאוד, ויעיל. למעשה, אנחנו יכולים למצוא בו את כל היתרונות הנדרשים אשר יכולים לספק לכם את התשובה מדוע משתלם כל כך להשתמש בו. מעבר לנקודה, שהוא פשוט משפר את ההיגיינה כפי שתוכלו לראות מיד.

3  דרכים כיצד מושב אסלה משולב בידה משפר את ההיגיינה

לשטוף מבלי למרוח – כשאנחנו מסיימים להשתמש בשירותים, באופן רגיל אנחנו לוקחים נייר טואלט ומנגבים. הבעיה היא שהרבה פעמים הניקיון הוא לא מלא ויתרה מזאת, אין לנו דרך לדעת שלא ניקינו לרמה הטובה ביותר. בשורה התחתונה, ואנחנו לא באמת מנקים הכל.

לעומת זאת, בעזרת מתקן בידה המשולב במושב האסלה שלכם, ניתנת האפשרות לשטוף את האזורים המוצנעים, ולנקות אותם היטב ובצורה טוטאלית

ייבוש אחרי שטיפה – אחרי תהליך השטיפה ניתנת האפשרות לייבש את הישבן היטב. כך אתם גם מנקים את כל הלכלוך וגם חוסכים לעצמכם תחושה מאוד לא נעימה שעלולה להישאר באזור עם הישארות האזור רטוב.

לא תלויים בנייר טואלט – במקרה של שימוש במתקן בידה, אתם לא צריכים להיות תלויים בשום צורה שהיא בנייר טואלט. לא בסוג ולא בכמות. אתם לא תבואו במגע איתו בכלל לאחר שהתקנתם את הבידה. תמצאו שלא קיים בנייר הטואלט יותר צורך. הכל נעשה באמצעות מים בטמפרטורה שמתאימה לכם, ובעזרת קליק אחד על כפתור. לא יותר מזה.

למי זה יכול להתאים?

באופן עקרוני, מושב אסלה משולב בידה יכול להתאים לכולם, מן הסתם. אך מדובר במתקן אידיאלי עבור אנשים מבוגרים שמתקשים בתנועה, אנשים שלא תמיד יודעים איך לשמור על ההיגיינה של האזור, כולל ילדים ובני נוער, וכאמור, זה יכול להיות אידיאלי הן לשימוש במבני מגורים והן בבתי עסק, כולל מסעדות ובתי קפה, כאן גם נכנס השיקול של חסכון בנייר טואלט על כך המשתמע מכך.

מושב חכם לאסלה – לשמור על היגיינה שלנו
התקנת בידה מעולם לא הייתה קלה יותר
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories