תמונה של חדר שירותים מודרני עם אסלה ומגירות למגבות ונייר טואלט

מדוע להתקין מושב אסלה חכם בידן במקום בידה?

לשבת על מושב אסלה בידה ולקום ממנו נקיים ורעננים לחלוטין.

בלי אמבטיה, בלי נייר טואלט, פשוט וקל!

לנוחות מרבית התקינו מושב אסלה בידה חכם ויעיל של בידן.
מושב אסלה בידה חסכוני במקום

אין ספק שהתקנת בידה מהווה צעד חשוב בשיפור איכות החיים, שמירה על ההיגיינה והבריאות של כל המשפחה ואם זה לא מספיק, הרי שמדובר בפינוק אמיתי לגוף.

ברחבי אירופה, כמעט בכל בית שימוש פרטי או במלונות, מותקן לצד השירותים בידה נפרד. על אף צורתו המזכירה בית שימוש, נכון יותר להשוות את הבידה לכיור או מקלחת אשר מאפשרת שטיפה של האזורים האינטימיים.

לחברת בידן פיתוח חדשני ויעיל של מושב אסלה חכם. מדובר במוצר אשר מספק את אותם הפונקציות שממלא בידה ואף יותר, אך להבדיל מהמתקן הנפרד הוא מהווה חלק אינטגרלי מהאסלה המוכרת.

היתרון הראשון שבמוצר כזה טבוע ראשית בעובדה שבישראל לא תמיד יש מוכנות בחדרי השירותים להתקנת בידה רגיל. מושב אסלה בידה של בידן מספק פתרון חסכוני ויעיל אשר ימנע צפיפות בבית השימוש, ללא צורך להתפשר על איכות המוצר.

מושב אסלה המסייע לגיל השלישי, בעלי מוגבלויות ונשים בהיריון

יתרון נוסף וחשוב אף יותר מהחיסכון במקום, הינו הסיוע הרב לאנשים המתמודדים עם מוגבלות או קושי בתנועתיות. המעבר מבית השימוש לבידה שמותקן על ידו, יכול להיראות כפעולה פשוטה אשר אינה דורשת יותר מניגוב קל ודילוג קצר.

עבור אנשים מבוגרים או אנשים המתמודדים עם מגבלה פיזית, ייתכן כי מדובר בפעולה הדורשת מאמץ אדיר או במקרים מסוימים, לא אפשרית כלל. השימוש במושב אסלה בידה משוכלל, יכול לאפשר הרבה יותר חופש ופרטיות עבור אנשים מסוימים ואף לבטל את הצורך באדם נוסף הנוכח בחדר השירותים.

עבור נשים בהיריון מדובר גם כן במתקן יעל ושימושי. הריוניות רבות סובלות מבעיות של טחורים ופיסורה. בעיות מסוג זה פעמים רבות מטופלות על ידי אמבטיות חמות. לנשים בהיריון הנושאות בטן ומשקל רב, לא תמיד קל להיכנס לאמבטיה ולבלות שעה בשכיבה על הגב. מה גם שלעיתים במרוצת היום יום אין לכך זמן. עם מושב אסלה חכם, ניתן בקלות ונעימות לטפל באזור הכואב תוך חיסכון בזמן ואנרגיה.

מוצרים איכותיים לצרכים השונים

למושב אסלה בידה של בידן מגוון מוצרים איכותיים ומשוכללים. המוצר המשוכלל והנמכר ביותר הינו בידה טורבו המכיל מספר פונקציות יעילות ובכללן שטיפה במים חמימים וייבוש המקום באמצעות אוויר חם.  ניתן כמובן להזמין בידה רגיל עם טמפרטורה יחידה וללא ייבוש.

עבור הגיל השלישי ואנשים בעלי מוגבלויות, ניתן לבחור מתוך מגוון אופציות של אסלה מוגבהת ב 10 ס”מ לרבות בידה עם חימום, בידה עם ייבוש או בידה אלקטרוני אשר מגיע עם שלט רחוק.

על מנת להתאים את הבידה היעיל ביותר עבורכם, לחברת בידן יועצים ואנשי שירות אדיבים ומקצועיים אשר יסייעו בתהליך, תוך הקשבה לצרכיכם ורצונותיכם.

מושב אסלה שהופך כל אסלה לבידה
אסלה יפנית- מי היא ומה היא?
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories