תמונה של חדר שירותים מודרני עם אסלה ומגירות למגבות ונייר טואלט

התאמה של הבידה לצרכים של המשתמש

כל מתקן או רהיט שאנחנו בוחרים להתקין בבית, אמור במידה מסוימת לשפר את איכות החיים שלנו, בהיבט כזה או אחר. זה תלוי כמובן בסוג המתקן, אופי ותדירות השימוש בו והשפעתו על החיים שלנו.

אין ספק, מתקן בידה משפר איכות חיים ברמה ניכרת. במידה ונדע להשתמש בו ונעשה זאת בכל פעם כשאנחנו נכנסים לשירותים, הרי שאנחנו משפרים ברמה ניכרת את איכות החיים שלנו, גם אם אנחנו לא בהכרח שמים לב לכך מיד. עם הזמן נרגיש, שאנחנו לא יכולים בלעדיו. כל זה בתנאי גם שנדע להתאים אותו לצרכים שלנו.

כאמור, מתקן בידה משפר איכות חיים אך אנחנו צריכים לדעת לבחור במתקן הנכון בשביל שנוכל באמת להנות ממנו בצורה אופטימלית. הרי אם לא נדע לבחור את המתקן הנכון, עם התנאים הנכונים, אזי שאנחנו עלולים, במקרה הטוב להשתמש במתקן שהוא מאוד לא נוח לצרכים שלנו, במקרה הרע, הוא ישמש כמושב לשירותים ותו לא.

לפני שנסביר מה זה אומר לבצע את ההתאמות הנדרשות לצרכים ולתנאים שלנו, צריך לציין, שכיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מתקני בידה מסוגים שונים. כל אחד מהם יכול להתאים לנו כך או אחרת. אנחנו רק צריכים לדעת כיצד לקבוע מה הם המאפיינים שאנחנו מחפשים, באילו תנאים, ולחפש את המתקן שמכיל אותם.

מאפיינים על פיהם בוחרים מתקן בידה

ישנם מספר מאפיינים על פי אנחנו נבצע את ההתאמה הנדרשת, בין מתקן הבידה לבין מה שאנחנו מחפשים.

המאפיין הראשון שאנחנו נבחן, אופי השימוש. אנחנו יכולים למצוא קטלוג עשיר של מתקני בידה אשר פועלים בדרכים שונות. למשל, אנחנו יכולים למצוא בידה אלקטרוני, בידה המותקן על האסלה, בידה שמופעל באמצעות שלט או באמצעות כפתור.

המאפיין השני שאנחנו נבחן, הכוונת הזרם, באיזו צורה אנחנו יכולים לכוון את הזרם שפועל בתוך הבידה, לאיזה כיוון, באיזו עוצמה. ישנם מתקנים שמאפשרים לנו אפשרות בחירה, כך שאנחנו יכולים לכוון בעצמנו בצורה אופטימאלית. כך גם אם מגיע אלינו אורח ורוצה להשתמש בבידה, הוא יכול לקבוע את מהירות הזרימה, בהתאם למה שנוח לו.

המאפיין השלישי, סוג המים. הכוונה היא, האם להשתמש במים חמים, מים קרים או פושרים. ישנם מתקנים שמאפשרים רק אופציה אחת, לעומת זאת, ישנם מתקנים שמאפשרים מספר אופציות, כך שאנחנו יכולים לבחור מבין האופציות שמתאימות לנו.

המאפיין הרביעי  לאנשים מוגבלים, זה האם נתקין בידה עם הגבהה או בלי הגבהה. המשמעות של בידה עם הגבהה היא, שכל אחד יכול לשבת על הבידה ללא צורך בעזרה של גורם אחר, לעומת זאת בידה בלי הגבהה, ייתכן וידרוש מאנשים מסוימים לקבל עזרה על מנת שיוכלו לשבת בצורה נוחה.

ההשפעה החיובית האקולוגית של הבידה
למה עדיף לשטוף ולא למרוח – שימוש בבידה לעומת שימוש בנייר טואלט
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories