כיור קטן עם בקבוק סבון ומראה קטנה

יתרונות בידה לאסלה

יתרונות בידה לאסלה

אנשים רבים, בפרט אנשים מבוגרים, מבקשים להימנע מהצורך לנקות את הישבן אחרי שהם עושים את הצרכים שלהם, זאת על מנת להימנע מבעיות היגיינה שנלווית לכך וכן על מנת להקל על עצמם מבחינה פיזית. הפתרון לכך, הוא שימוש במתקן בידה לאסלה.

מדובר על מתקן ייחודי שניתן להתקין אותו על גבי האסלה הקיימת ובכך למנוע את הצורך להתקין שני מתקנים בחדר שירותים אחד. מתקן שכזה גם חוסך במקום, גם שומר על העיצוב שלו וכן הוא הרבה יותר נוח ופשוט לשימוש עבור לא מעט אנשים.

למשל, מתקן לאסלה יכול להיות אידיאלי במבנים בהם מתגוררים או עובדים אנשים בגיל השלישי, אנשים מבוגרים. אם במצב רגיל, קרי מצב בו מתקן בידה לצד האסלה, עליהם לקום מהאסלה ולעבור אל הבידה בשביל לשטוף את הישבן שלהם, הרי שהמתקן חוסך את הצורך הזה ובמובנים רבים מאפשר להם הרבה יותר נוחות ושומר על הבריאות שלהם.

את המתקן ניתן להתקין בצורה מאוד פשוטה ונוחה, מבלי שיש צורך להזמין איש מקצוע שיעשה זאת. המתקן מותקן באופן קבוע על האסלה וניתן להפעיל באמצעות לחיצה על כפתור, בכל פעם כשהם מסיימים לעשות את הצרכים באסלה. הוא שוטף את הישבן בצורה נוחה ופשוטה, חוסך זמן, כסף ושומר על ההיגיינה של הגוף.

יתרונות של מתקן בידה לאסלה עבור בני הגיל השלישי

על מנת להבין את היתרונות של המתקן, צריך להבין את ההבדל בין סיטואציה רגילה לסיטואציה של שימוש במתקן בידה לאסלה.

בסיטואציה רגילה, כזו שמוכרת לכל אדם, הרי שיש צורך ברגע שמסיימים לעשות הצרכים, לקחת נייר טואלט, לשלוח יד, לנגב, עבור לא מעט אנשים המשתייכים לבני הגיל השלישי, מדובר בטרחה ובמאמץ לא קטן, בוודאי אם מדובר באנשים שמוגבלים בתנועה. צעירים יתקשו להבין את זה אולי, אך עבור מבוגרים שצריכים לעבור את זה בכל פעם כשהם ניגשים לשירותים, זה יכול להיות משמעותי.

במתקן בידה לאסלה אין צורך בכל זה. ניתן לשבת על האסלה וברגע שמסיימים לעשות את הצרכים, להפעיל את מתקן הבידה שמותקן עליו ובצורה כזו אפשר לשמור על ישבן נקי, מאחר והמים שיוצאים ממנו מגיעים לכל מקום בישבן ומנקים אותו היטב. זה הרבה יותר טוב משימוש בנייר טואלט סטנדרטי שמחייב להניע את הגוף, דבר שהוא לא פשוט לכל אדם מבוגר. בעזרת כפתור פשוט, הוא יכול לבחור את הטמפרטורה והעוצמה של המים.

מה הם היתרונות של מתקן בידה לאסלה? המתקן חוסך שימוש במים ונייר טואלט, פונקציונאלי ונוח לשימוש, אפשר להתקין בכל אסלה, וכאמור הוא שומר טוב יותר על ההיגיינה של אזורים מסוימים בגוף.

בסיכומו של דבר מדובר במתקן שהוא חובה בכל בית ובכל מבנה בו מתגוררים או עובדים אנשים בגיל השלישי.

איך בידה לאסלה מסייע לטיפול בטחורים
יתרונות ושכלולים של בידה מודרני
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories