תמונה של חדר שירותים מודרני עם אסלה ומגירות למגבות ונייר טואלט

חשיבות השימוש בבידה לשמירה על היגיינה אישית

חשיבות השימוש בבידה לשמירה על היגיינה אישית

אחד הדברים העיקריים והחשובים ביותר עבורנו בשביל לשמור על הבריאות שלנו, הוא שמירה על היגיינה. אם אנחנו לא רוצים לחלות במחלות שונות או להתמודד עם זיהומים שיכולים להשפיע עלינו בצורות שונות, הן על המערכות הפנימיות של הגוף והן על העור עצמו, אזי שאנחנו חייבים להקפיד ולשמור על היגיינה בכל דבר שאנחנו עושים, בכל דבר שאנחנו נוגעים בו ובכל דבר שאנחנו צורכים.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לצורך הזה, לשמור על היגיינה אישית, היא כשאנחנו יושבים על האסלה, עושים את הצרכים שלנו וצריכים לנקות את הישבן בסיום התהליך. אנחנו צריכים לעשות את זה בצורה קפדנית, מדויקת, אנחנו צריכים לעשות את זה מבלי שיישאר שום דבר באזור ומבלי ששום דבר לא יישאר על היד או בציפורניים שלנו.

לשם כך אנחנו צריכים להשתמש במתקן בידה על האסלה. מתקן זה מאפשר לנו גם לשמור על היגיינה אישית במקום וגם מונע מאיתנו את הצורך להשתמש בנייר טואלט לצורך ניקוי הישבן, דבר שיכול להזיק באופן ישיר או עקיף להיגיינה שלנו. בעזרת מתקן בידה לשמירה על היגיינה אישית אנחנו מונעים מעצמנו את הסיכוי, ולו הקטן ביותר, שהמקום יישאר לא נקי.

 

לפני שנסביר כיצד מתקן בידה לשמירה על היגיינה אישית יכול לעזור לנו, נסביר בקצרה מה זה בדיוק המתקן הזה והיכן אפשר להתקין אותו. מדובר על מתקן שניתן להתקין על גבי האסלה, בצורה מאוד פשוטה, מבלי שיש צורך להיעזר באיש מקצוע לשם כך, ובצורה כזו בכל פעם כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו, אנחנו יכולים ללחוץ על כפתור ולאפשר לבידה לנקות את הישבן שלנו, בעוצמה ובטמפרטורה שאנחנו קובעים. כך אנחנו מנקים את הישבן שלנו בצורה טובה בלי מגע יד ונייר טואלט.

ניתן להתקין מתקן בידה על האסלה, הן בשירותים פרטיים והן בשירותים בבתי עסק, משרדים, מסעדות ובכל שירותים אחרים. זה גם חוסך שימוש בנייר טואלט וגם מונע בעיות אחרות שעלולות להיווצר כתוצאה משימוש בנייר זה.

כיצד מתקן בידה לאסלה עוזר לשמור על ההיגיינה האישית

כאמור, כשאנחנו משתמשים במתקן בידה לאסלה, אנחנו לא צריכים להשתמש בנייר טואלט ולמעשה, כל הרעיון של לנקות את הישבן, לנגב את מה שנשאר אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים, נמנע מאיתנו. הבידה, בעזרת מים, שוטף את המקום ומשאיר אותו נקי לגמרי. בסוף התהליך אנחנו גם יכולים לייבש את המקום בעזרת הבידה.

בעזרת השימוש במתקן כזה, כל התהליך בו היד צריכה לעבור עם נייר טואלט על הישבן, נחסך מאיתנו, וזה כידוע מקור לא קטן לפגיעה בהיגיינה האישית שלנו, בדיוק כמו העובדה שאם לא מנקים טוב ובצורה מדויקת את המקום, הרי שנשאר בו לכלוך שיכול להפריע לנו. מתקן בידה מצליח להגיע ולשטוף מקומות שאנחנו לא יכולים להגיע אליהם בעזרת נייר טואלט, ובעוצמה הרבה יותר יעילה עבורנו.

למפרט מלא לחצו עכשיו  ====>

ארבע טעויות נפוצות כשחושבים על בידה
איך התקנת בידן בשירותים תשפר לנו את איכות החיים
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories