תמונה של ארון ואמבטיה בחדר האמבטיה

בידן – מושב אסלה בידה

בידה של בידן הוא מושב אסלה מתקדם אשר נועד לסייע בניקיון והיגיינה, לעומת מושב האסלה הרגיל שכולנו מכירים. הפונקציה העיקרית שלו היא שטיפה (לעומת שימוש בנייר טואלט), אולם הדגמים המתקדמים של בידן פלסתום מכילים אפשרויות נוספות כגון מים חמימים, ייבוש ועוד.

מושב אסלה מסוג זה נפוצים במדינות רבות בעולם וגם בישראל ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של אנשים הבוחרים להתקין אותו בביתם מתוך הבנה של יתרונותיו הרבים, עליהם נפרט בהמשך.

מעט על היתרונות של מושב אסלה בידה

שמירה על היגיינה במקומות הרגישים והאישיים בגוף היא חובה עבור כל אדם. יתרה מזאת, גם המודעות לצורך הזה הולכת וגוברת וכהוכחה ניתן למצוא פרסומות רבות למוצרים שונים העוסקות בכך, חינוך החל מגיל בית הספר וכו’. למרות עובדה זו, עדיין אנשים רבים, בין אם מחוסר מודעות לטכנולוגיה הקיימת ובין אם מחוסר ידע מספק אודות היתרונות הבריאותיים של מושב אסלה בידה, אינם בוחרים להתקין אותו בבית.

ראשית, בידה מומלץ על ידי רופאים רבים כמכשיר המסייע למניעת מחלות ולשיפור מחלות קיימות. עניין זה חשוב במיוחד בכל הקשור לאזורים הרגישים בגופנו, שכן מלבד חוסר הנעימות הנגררת מכל מחלה, מחלות באזורים אלו יכולות לגרור חוסר פניה לטיפול עקב צניעות או בושה. מושב בידה של בידן מבטיח שמירה על היגיינה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, נוחה ואף מפנקת. חשוב לציין כי מושב אסלה בידה יכול לסייע רבות במקרים של טחורים, עצירויות וכדומה, ואף לנשים בהריון ואחרי לידה.

נוסף על כך, חשוב לציין את היתרונות האקולוגיים הנובעים מן השימוש במכשיר. השימוש בבידן מושב אסלה בידה כאמור חוסך שימוש בנייר טואלט, עניין אשר מעבר ליתרון הכלכלי, טומן בחובו גם יתרון אקולוגי של חסכון בנייר. מעבר לכך, אנשים רבים כידוע בוחרים להשתמש במגבונים לחים, אולם אינם מודעים לבעיית החסימה של צינורות הביוב (גם על ידי המגבונים המיועדים לכך) ולשאר בעיות חוסר ההתכלות של חלק מן המגבונים. מבחינה זו עולה, כי שימוש במושב אסלה בידה חוסך גם כסף וגם פסולת ומועיל לסביבה.

יתרונות נוספים מבית בידן פלסתום

הנדסת המוצרים שלנו נעשית עם דגש מיוחד על שמירת האינטימיות של המשתמש, גם כאשר מדובר באוכלוסייה מבוגרת או אנשים בעלי מוגבלויות. על כן, מושבי האסלה שלנו מכילים טכנולוגיה מתקדמת, על פי בחירה אישית, אשר דרכה תוכלו לקבל את השירותים שתזדקקו להם. בין המוצרים שלנו, ניתן למצוא פונקציות שונות של שטיפה וייבוש, מושבים מוגבהים, אסלות שמגיעות עם שלטים להפעלה מרחוק או רגלית הפעלה ועוד.

בנוסף, תכננו את מושבי האסלה שלנו כך שיהיו נוחים במיוחד להתקנה מהירה וקלה במרבית הבתים. בכל שאלה או פנייה, הצוות המיומן של בידן פלסתום ישמח לסייע לכם במענה אישי, מהיר ויעיל.

עוד לא התקנתם מושב אסלה בידה של בידן?! פנו אלינו בהקדם, ונשמח להתאים לכם מושב העונה לצרכיכם.

רק בריאות והיגיינה לכולם!

מושב אסלה שהופך כל אסלה לבידה
אסלה יפנית- מי היא ומה היא?
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories