חדר אמבטיה עם 2 כיורים, אמבטיה, מראות וארון עם מגבות

בידן טורבו לא סתם עוד בידה

בידה בידן טורבו

לא סתם עוד בידה

תדמיינו לעצמכם שאתם יושבים על האסלה, מסיימים לעשות את הצרכים שלכם, ואז בלחיצת כפתור אחת, אתם יכולים ליהנות משטיפה נעימה של האזור עם מים חמימים ונעימים, אשר שומרים שהמקום יהיה נקי לגמרי, מבלי שתצטרכו לעשות שום דבר. בסוף התהליך תוכלו לייבש את המקום, ללבוש את המכנס, ולהמשיך בסדר היום שלכם בשגרת היום שלכם.

אתם לא צריכים לעשות הרבה בשביל זה, אתם גם לא צריכים להשקיע הרבה כסף בשביל ליהנות מזה. כל מה שעליכם לעשות זה להתקין באסלה מתקן בידן טורבו. המוצר שמספק לכם אפשרות ליהנות משטיפה אינטימית ברמה הגבוהה ביותר, בעלות סבירה, מחיר שווה לכל כיס.

מתקן בידן טורבו, הוא מתקן ייחודי אשר מתקינים אותו על גבי מושב האסלה, ניתן לבצע את ההתקנה באופן עצמאי ללא צורך באיש מקצוע, ובכל פעם כשמסיימים לעשות את הצרכים, ניתן להפעיל אותו באמצעות כפתור אחד. המתקן שוטף את אזור הישבן, ובכך חוסך מאיתנו את הצורך להשתמש בנייר טואלט וכן מונע את הצורך במגע שבין היד לאזור. התהליך נמשך מספר רגעים, בסיומם המתקן גם מייבש את האזור, ובכך משלים את התהליך כולו.

בצורה כזו אנחנו יכולים לשמור על האזור נקי לגמרי, מבלי שאנחנו צריכים לעשות יותר מדי. ניתן להתקין בידן טורבו בכל מתקן אסלה, בין אם מדובר בשירותים במבנה מגורים פרטי, מבנה עסקי, ציבורי ובכל מתקן אחר. מדובר במתקן אידיאלי, מאחר והוא גם שומר על ההיגיינה שלנו וגם חוסך לנו לא מעט כסף וזמן.

מפרט של בידן טורבו

לא במקרה בידן טורבו נחשב למתקן משוכלל ומאוד אפקטיבי. מהמפרט שלו אנחנו יכולים להבין עד כמה הוא נוח ויעיל.

 

המתקן כולל גוף חימום שפועל מאפס עד 38 מעלות, ניתן לווסת את מעלות החום על ידי וסת חום, והוא כולל בקרת בטיחות ומפסק ראשי. המתקן כולל גם מייבש אוויר שפועל גם הוא על טמפרטורות שנעות בין 0 ל-38 מעלות. לצורך בטיחות, הוא כולל הגבלת אורך הספירלה.

המתקן פועל על מתחים שונים, כולל כאלה שמוכרים בישראל ובארצות אחרות, הוא צורך 8amp, וכולל חיבורים מסוגים שונים לצנרת.

ניתן לרכוש את המתקן בצבע לבן, וכאמור, ניתן להתקין אותו בצורה מאוד פשוטה וקלה באופן עצמאי. על גבי האריזה ישנם הסברים והוראות וכל אחד יכול להתקין את המתקן ללא שום בעיה, מבלי שיזדקק לעזרה מקצועית בנושא.

חשוב לציין, המתקן גם לשומרי שבת, וכן מי שמעוניין יכול לנייד אותו ולהעביר אותו למתקני אסלה אחרים בעתיד (במידה ועוברים דירה או משרד).

לסיכום, מדובר במתקן מאוד אפקטיבי, יעיל ונוח לשימוש, הוא חסכוני, ומאפשר לנו ליהנות מאפשרות של שטיפה וייבוש באופן אופטימאלי, הכל בלחיצת כפתור אחת, מבלי שנצטרך לעבוד קשה מדי.

למפרט מלא לחצו עכשיו  ====>

בידה לשירותים לשטיפה אינטימית
מושב בידה לשטיפה אינטימית
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories