תמונה של חדר שירותים מודרני עם אסלה ומגירות למגבות ונייר טואלט

ככה שומרים על היגיינה

בידה לשירותים לשמירה על היגיינה

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות בריאותיות שונות, אשר לא תמיד הם מבינים מדוע הן מתרחשות עד שהם עורכים בדיקות רפואיות ואז מתגלה שהבעיות נובעות מסיבות של חוסר שמירה על ההיגיינה של הגוף.

מצב כזה יכול להוביל להופעתם של חיידקים, דלקות, אלרגיות, ועוד שלל מצבים מאוד לא נעימים, לעיתים לא פשוטים, החל מרמה של מחלה פשוטה שניתן לטפל בה בכדורים ועד לרמה של מחלה משמעותית שמחייבת אשפוז בבית חולים ומעבר לכך.

אחד המקורות לבעיות היגיינה, הוא חוסר תשומת לב לכל הנושא של ניקיון הגוף אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים בשירותים. על פניו זה אולי מוזר, הרי כבר מגיל צעיר למדנו שבסיום כל תהליך כזה אנחנו צריכים לנגב את הישבן עם נייר טואלט ולאחר מכן לרחוץ ידיים טוב-טוב עם מים וסבון. הבעיה היא שלא תמיד מקפידים על כך, אך הבעיה יותר קשה היא בקרב ילדים, אנשים בגיל השלישי או אנשים עם מוגבלויות פיזיות שלא תמיד מסוגלים לעשות את זה בצורה נכונה.  

בדיוק עבורם וכן עבור כל אחד מאיתנו יש בידן. זהו מתקן בידה לאסלה שמאפשר לשמור על ההיגיינה של הישבן ולדאוג שהוא יישאר נקי לגמרי, אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים. מדובר על מתקן יעיל, איכותי, נוח לשימוש ומאוד ידידותי לאדם.

כפי שנוכל לראות בחלק הבא של המאמר, מתקן כמו בידן עוזר לשמור על ההיגיינה בישבן בין אם זה בקרב אנשים שמתקשים מסיבות שונות לשמור עליה בחלק זה של הגוף, ובפרט בקרב אנשים שמתמודדים עם מחלות, דלקות, פצעים או רגישויות שונות.

כיצד בידן לשירותים שומר על ההיגיינה

ראשית, הוא שומר על ההיגיינה מאחר ובעזרת המים אשר יוצאים ממנו, אפשר לנקות את הישבן ואת כל האזור בצורה מאוד מדויקת, ישירה ונוחה. המים לא מחמיצים שום מקום, ולא משאירים לכלוך באזור. זו הדרך הישירה והטובה ביותר לשמור על האזור נקי לגמרי.

שנית, אנשים שיש להם מוגבלויות פיזיות שונות וכן אנשים מבוגרים שמתקשים בתנועה, לא תמיד יכולים לנקות את הישבן שלהם בצורה סדירה, באופן מלא. בידן חוסך מהם את הבעיה הזאת. באמצעות הפעלת המתקן הם נהנים מאפשרות לנקות את הישבן מבלי שהם יצטרכו לעשות דבר.

שלישית, שטיפה על בסיס קבוע של הישבן מונעת הצטברות של חיידקים אשר בסופו של דבר, עלולים לייצר מחלות שונות. מאחר ואנחנו לא יכולים לשטוף את הישבן במקלחת אחרי שאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו, בין אם זה מחוסר זמן ובין אם זה בגלל שאין לנו אפשרות טכנית לעשות זאת, לכן בידן לשירותים הוא פתרון אידיאלי עבורנו.

ארבע, תהליך הייבוש מתבצע באמצעות אוויר ולא באמצעות ניגוב, מה שמונע שפשופים, זיהומים והתרבות של חיידקים. שיטה זו מומלצת במיוחד עבור מי שמתמודד עם פצעים באזור הישבן.

יתרונות ושכלולים של בידה מודרני
בידה יפני TOTO – פירוט מלא על בידה יפני
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories