חדר אמבטיה ושירותים עם אסלה ומושב אסלה בידה של בידן

בידה משוכלל – ככה משדרגים את החיים שלנו

בידה משוכלל

ככה משדרגים את החיים שלנו

לפעמים, השינוי באיכות החיים, השדרוג, מגיע בדברים שהם לכאורה קטנים, דברים שאנחנו לא נוטים לחשוב עליהם, אך מאחר והם חוזרים על עצמם שוב ושוב, מאחר ואנחנו יודעים שמדובר בפעולות שאנחנו נוהגים לבצע מדי יום, ולעיתים יותר מפעם אחת, אפילו אם מדובר בדברים קטנים, יש להם משמעות רבה.

כך למשל, אם אנחנו מתקינים מתקן בידה משוכלל על האסלה בשירותים של הבית או של העסק. על פניו, מדובר בדבר מאוד קטן שלא בהכרח ישנה את חיינו, אך מאחר ומדובר במתקן שאנחנו נעשה בו שימוש הולך וחוזר מדי יום, כמה וכמה פעמים, אזי שמדובר בשדרוג גדול, משמעותי, כזה שיכול גם להעניק לנו תחושה הרבה יותר טובה, וגם לחסוך עבורנו לא מעט כסף, בטווח הקצר וכן בטווח הארוך.

לפני שנסביר כיצד בא לידי ביטוי השכלול במתקן בידה משוכלל על האסלה, נסביר בקצרה מה זה בכלל מתקן על האסלה, כיצד הוא עובד. הרעיון של מתקן כזה, הוא שאנחנו יכולים לעשות את הצרכים שלנו, ומבלי לקום מהאסלה, אנחנו יכולים נהנים מתהליך ניקוי בשטיפה של מתקן בידן וכל זה באמצעות הפעלת כפתור. המתקן מאפשר לנו ליהנות ממים בטמפרטורה ספציפית, כפי שאנחנו רוצים. בצורה כזו, אנחנו לא צריכים להשתמש בנייר טואלט, ואנחנו יכולים ליהנות מהיגיינה מלאה.

חשוב להדגיש, התקנת מתקן זה מתבצעת כאמור על גבי האסלה, היא יכולה להתבצע על ידנו ללא צורך באנשי מקצוע, בצורה פשוטה ונוחה. מי שמתקשה, יכול תמיד להזמין שירות התקנה, כמובן.

מה זה בידה משוכלל?

כשאנחנו מדברים על מתקן בידה משוכלל, הכוונה היא, למתקן שמספק 3 פעולות. פעולה של מים חמים, ייבוש וכן שלט לסיוע מרחוק ובנוסף מאפשר שטיפה קדמית לנשים לצד שטיפה אחורית וסגירה שקטה (הידראולית של המושב.

לגבי המים החמים, הרי שהכוונה

היא לכך שאנחנו יכולים לשטוף את הישבן שלנו באמצעות מים חמים ונעימים. מן הסתם, זה יהי

ה הרבה יותר נעים מאשר לעשות את זה עם מים קרים. חשוב להדגיש, אנחנו יכולים לווסת את הטמפרטורה בצורה פשוטה, באמצעות כפתור שמותקן על גבי המתקן.

כאמור, המתקן מאפשר לנו לא רק ליהנות משטיפה אלא גם מייבוש. בסיום תהליך העבודה, אנחנו לא צריכים להשתמש במגבות או בפריטים אחרים בשביל לייבש את הישבן, אלא אנחנו יכולים לייבש את הישבן שלנו באמצעות מנגנון ייבוש מיוחד שפועל במתקן. זה חוסך לנו זמן ומונע אי נעימויות.

מי שמתקשה בהפעלת המתקן ובשימושו, יכול להסתייע בעזרת שלט רחוק. שלט זה יכול להיות אפקטיבי מאוד עבור אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות בתנועה. אם הם לא יודעים או לא יכולים להפעיל את המתקן בצורה נכונה, הרי שאנחנו יכולים לעזור להם בעזרת השלט. זה פותר הרבה מאוד בעיות ויכול להקל עליהם בתהליך השימוש.

שלושת הפעולות של המתקן, מדגימות לנו היטב כיצד הוא יכול לשדרג את חיינו.

למפרט מלא לחצו עכשיו  ====>

בידן TOTO בכל בית ביפן ועכשיו בישראל
בידה לנכים ואנשים עם מוגבלות
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories