כיור עם מגבות, סבון ומראה

בידה מודרני, לא מה שחשבתם

כל מי שצפה אי פעם בסרטים או סדרות שמתארות תקופות מלפני מאה-מאתיים או שלושת מאות שנה, יכול היה להבחין שכמעט בכל בית, בוודאי באירופה, היה מותקן בשירותים ליד האסלה בידה אשר אפשר לאנשים לשמור על ההיגיינה שלהם, אחרי שהם עשו את הצרכים שלהם.

על פניו, היה מדובר במוצר מאוד מיושן ופשוט אשר ספק אם אנשים כיום היו מוצאים בו תועלת, באופי בו היה בנוי אז. לכן, היום אנחנו יכולים למצוא מתקני בידה הרבה יותר משוכללים ומתקדמים, ולכן גם לא מעט אנשים בוחרים להתקין מתקן כזה בשירותים הביתיים שלהם, שכן הוא משפר את איכות החיים שלהם באופן ניכר.

בידן מודרני, בדומה למתקנים אחרים שעברו גלגולים ושיפורים במהלך הזמן, כוללים פונקציות ייחודיות, שהופכות את השימוש במתקן להרבה יותר נוח מצד אחד, ומצד שני, חוסכות באופן ניכר בעלויות השימוש בו מהיבטים שונים. סביר להניח, שאלמלא כל השיפורים שאנחנו יכולים לראות, לא היינו בוחרים היום להתקין בידה, שכן זה היה בזבוז כסף וטרחה מיותרת.

לפני שנציג את היתרונות של בידה מודרני וכיצד הם באים לידי ביטוי, לעומת בידה קלאסי, צריך לזכור, קיימים בשוק מגוון רחב של סוגים ודגמי בידה, גם בכל מה שנכלל בהגדרה של בידה מודרני. לא מדובר במקשה אחת של מתקנים דומים. לכן, אם אנחנו יכולים לבחור את המתקן הטוב ביותר עבורנו, על פי הצרכים והתנאים הכלכליים שעומדים לרשותנו.

כיצד בנוי בידה מודרני, וכיצד הוא יכול לעזור לנו

בידה מודרני, מחליף את  מושב האסלה, כך שאנחנו יכולים למעשה להשתמש בו בצורה דומה לכך שאנחנו משתמשים באסלה רגילה. להבדיל מבידה מיושן, אזי שאנחנו יכולים ליהנות מאופציה של ויסות זרימת המים בצורה נוחה ופשוטה, על פי מה שמתאים לנו, כמו כן, אנחנו יכולים ליהנות מזרימת מים בטמפרטורות שונות, החל מטמפרטורות רגילות וכלה בטמפרטורות גבוהות, קרי מים חמים ונעימים.

יתרה מזו, הבידן המודרני חוסך לנו לא מעט כסף ושומר על סביבה נקייה. במקום שנשתמש בנייר טואלט מצד אחד ובמקום שנבזבז מים לחינם, אזי הבידה מאפשר לנו לנקות את החלק האחורי של גופנו, בצורה מיטבית ללא נייר טואלט, כך שאנחנו יכולים לשמור על ההיגיינה שלנו כיאות, – זרימת מים מווסתת, והמים אינם מתבזבזים לחינם. בצורה כזו, אנחנו חוסכים גם עלויות שימוש בנייר טואלט ובמים.

, בידה מודרני הוא מתקן חשוב שיכול לשפר באופן ניכר את איכות החיים שלנו. מה שחשוב הוא, שאנחנו צריכים להקפיד על כך שהמתקן יותאם לצרכים שלנו באופן מלא. כמו כן, אנחנו גם צריכים לבחור מתקן איכותי שנוכל לעשות בו שימוש אפקטיבי לאורך זמן, ויאפשר לנו ליהנות ממנו כפי שאנחנו רוצים ויהווה תמורה מלאה לעלויות ההתקנה והשימוש.

איזה סוג בידה יכול להתאים לכם?
מושב אסלה שהופך כל אסלה לבידה
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories