חדר אמבטיה עם 2 כיורים, אמבטיה, מראות וארון עם מגבות

בידה לנכים ואנשים עם מוגבלות

בידה לנכים ואנשים עם מוגבלות

אנשים עם מוגבלויות בתנועה, בין אם מדובר בנכים, בין אם מדובר על אנשים שאינם יכולים לבצע תנועות ידיים או רגילות באופן רגיל ובין אם מדובר באנשים מבוגרים שמתקשים לבצע תנועות מבלי לחוש כאב ואי נוחות, נאלצים הרבה פעמים להשתמש במתקנים מיוחדים, שונים, על מנת לבצע פעולות שלנו נראות פשוטות למדי. במקומות בהם אין את המתקנים האלה, קשה להם מאוד לבצע את הפעולה כמו שצריך, ובמקרים מסוימים, הם פשוט לא יכולים לעשות אותה כלל.

אחת הדוגמאות הטובות לכך אנחנו יכולים לראות בשירותים. לנו זה נראה כמו מקום שגרתי, רגיל, מקום אליו אנחנו נכנסים לעשות את הצרכים שלנו ולצאת משם כמה שיותר מהר. אך עבור אנשים עם מוגבלויות, אנשים נכים או מבוגרים, לעיתים מדובר בסיפור הרבה יותר מורכב, סיפור לא פשוט, מאחר וכל ניסיון למשל, לנקות את עצמם אחרי שהם מסיימים לעשות את הצרכים, יכול להיות מאוד בעייתי, קשה ולא נוח. לכן אנחנו צריכים למצוא מתקנים שונים שיכולים לעזור להם ולהתקין אותם, בין אם זה בשירותים במבני מגורים ובין אם זה בשירותים בעסק, או בשירותים ציבוריים.

דוגמא טובה למתקן כזה, הוא בידן, מושב לאסלה שהוא גם בידה. מדובר על מתקן ייחודי, אשר ניתן להתקין על גבי כל מושב אסלה, בין אם מדובר באסלה בשירותים של בית פרטי או בכל מקום אחר. הרעיון הוא, במקום להשתמש בנייר טואלט לניקוי הישבן אחרי שמסיימים לעשות את הצרכים, במקום שהם יצטרכו לקום ולנקות את עצמם, הרי שהם יכולים לשבת על מושב האסלה, עוד מספר רגעים, ובלחיצת כפתור אחת, לנקות את הישבן שלהם היטב ולשמור על ההיגיינה שלהם.

לפני שאנחנו נסביר כיצד מתקן בידה כזה יכול לעזור לאנשים עם מוגבלויות בתנועה, נכים או מבוגרים, צריך לציין מספר נקודות מהותיות:

ראשית, מדובר במתקן אשר יושב על מושב האסלה. זה אומר, שלא צריך לבנות משהו חדש, לא מדובר על מתקן שתופס מקום וחשוב יותר, מי שמתיישב על המושב, לא צריך לקום ולעבור אל מקום אחר בשביל להשתמש במתקן.

שנית, ניתן להתקין את המתקן לבד, לא צריך להזמין אנשי מקצוע בשביל זה. מדובר על התקנה פשוטה ונוחה מאוד.

שלישית, מתקן בידה לאסלה, מאפשר לנו לא רק לשטוף את הישבן אלא גם לייבש אותו בסיום תהליך השטיפה. זה חשוב, מאחר וזה מונע גם את הצורך להשתמש במגבת או בכל אמצעי אחר בשביל לייבש את הישבן לפני שמתלבשים ויוצאים מהמקום. זה הרבה יותר פשוט, מהיר, נוח ובטוח.

ארבע, כיום אנחנו יכולים למצוא מתקני בידה עם תוספות, למשל, שלט רחוק לסיוע עבור אנשים שמתקשים להשתמש בו. השלט מאפשר לכל מי שמשתמש במתקן בידה לאסלה, ליהנות מכל האפשרויות שנכללות בו, שכן תמיד מישהו יכול לסייע לו להפעיל אותן.

מדוע מתקן בידה לאסלה הוא פתרון אידיאלי עבור אנשים עם מוגבלויות

על מנת להבין מדוע מתקן בידן הוא אידיאלי עבור אנשים עם מוגבלויות, אנשים נכים או מבוגרים שמתקשים בתנועה, צריך להבין תחילה את המצב הרגיל, המצב שכל אחד מאיתנו מכיר, בשביל להבין את הקושי שקיים בו עבורם.

כשאנחנו נכנסים לשירותים לעשות את הצרכים שלנו, הרי שבסיום התהליך, אנשים שאין להם בעיות בתנועה, צריכים לקחת נייר טואלט בכמות מספקת, להעביר אותו על הישבן, לנקות היטב ואז לזרוק אותו לפח או לאסלה. עבור רבים מאיתנו זו פעולה פשוטה, אך אנשים שמתקשים בתנועה, אנשים עם מוגבלויות שונות, יתקשו להעביר את היד ולבצע את הפעולה. שלא נדבר על זה, שיהיה להם מאוד קשה להגיע אל כל המקומות ולנקות היטב, דבר שגם לאנשים שאין בעיות בתנועה, לא תמיד מצליחים לעשות עד הסוף ובצורה נכונה.

 

מתקן בידן לאסלה, מאפשר להם להימנע מכל זה. כל מה שעליהם לעשות זה ללחוץ על כפתור, בסיום התהליך, ומים חמימים ישטפו את האזור היטב. הם יכולים לווסת את הטמפרטורה באמצעות הכפתור, והמים ינקו את כל המקום בצורה מלאה ומדויקת. כך הם גם לא יצטרכו להשתמש בנייר טואלט, וגם ייהנו מתהליך ניקוי מלא שיאפשר להם לשמור על היגיינה מלאה של המקום.

מעבר לכך, גם בסיום תהליך השטיפה, הם יכולים ליהנות מאפשרות ייחודית שתקל עליהם. במתקני בידה יש אפשרות לייבוש הישבן, אחרי שמסיימים לשטוף אותו. כך במקום להשתמש במגבת או במקום שיצטרכו ללבוש בגדים על גוף רטוב, הרי שהם יוכלו תוך זמן קצר ליהנות מאזור יבש לגמרי. זה כמובן יאפשר להם ליהנות מאזור הרבה יותר חלק, נעים ונקי.

כפי שאנחנו יכולים לראות, זה מאוד משתלם ונכון להתקין מתקני בידן לאסלה בכל מקום ובפרט במקומות בהם מתגוררים או עובדים אנשים עם מוגבלויות, אנשים נכים או אנשים מבוגרים. נכון שלא כל אדם מבוגר מתקשה בתנועה, אך על מנת להקל עליו, הן כעת והן בעתיד, זה יהיה נכון לעשות את זה, להתקין את המתקן על מושב האסלה ולאפשר לו ליהנות מאפשרויות של ניקוי ושטיפה בצורה אפקטיבית ונוחה.

צריך לומר, מתקן זה כפי שאפשר להבין, ניתן להתקין לא רק בשירותים פרטיים, אלא גם במקומות נוספים, למשל שירותים של בתי עסק, בתי חולים, מוסדות ציבור ועוד. לכן, בכל מקום בו יש צפי לאנשים עם מוגבלויות, אנשים מבוגרים, יהיה נכון להתקין את המתקן. ההתקנה היא פשוטה, נוחה, מתבצעת באופן עצמאי ולא דורשת עלויות נוספות. המתקן כשלעצמו חוסך לא מעט עלויות, ואין ספק שהשימוש בו הוא מאוד נחוץ, אפקטיבי וחשוב עבור כל אחד מאיתנו ובפרט עבור אנשים עם מוגבלויות ואנשים מבוגרים.

למפרט מלא ולרכישה עכשיו לחצו כאן ====>

בידה משוכלל – ככה משדרגים את החיים שלנו
מותג מושב אסלה בידה יפני TOTO – עולה לישראל
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories