תמונה של מגבות וסבון בחדר האמבטיה

איך התקנת בידן בשירותים תשפר לנו את איכות החיים

תתארו לעצמכם שאתם הולכים לשירותים לעשות את הצרכים שלכם, וכשאתם מסיימים, אתם לא צריכים לנגב את הישבן עם נייר טואלט. כל הפרוצדורה הזאת בה אתם צריכים לחתוך כמות מספקת של נייר, להעביר את היד ולנגב את הישבן היטב, לוודא ששום דבר לא נשאר שם, נמנעת מכם. אתם יכולים ליהנות מאפשרות הרבה יותר נוחה ונעימה. זה ללא ספק ישפר את איכות החיים שלכם.

ככה בדיוק תרגישו אחרי שתתקינו מתקן בידן בשירותים של הבית או של העסק. מתקן זה יאפשר לכם ליהנות מאפשרות לשטוף את הישבן בכל פעם כשאתם מסיימים לעשות את הצרכים שלכם, מבלי שתצטרכו להשתמש בנייר טואלט, מבלי שתצטרכו לבצע את כל הפרוצדורה שכרוכה בכך, מה שיכול גם לספק לכם איכות חיים הרבה יותר טוב. מעבר לכך, המתקן גם יכול לשמור על ההיגיינה שלכם בצורה גבוהה מאוד.

לפני שנסביר כיצד בדיוק התקנת בידן בשירותים יכולה לשפר את איכות החיים שלכם, צריך להבין מה זה בכלל המתקן הזה וכיצד הוא עובד. מדובר במתקן אשר מתקינים אותו על גבי האסלה, הוא לא תופס מקום ולא דורש שינוי בשטח.

 

אנחנו יכולים להיעזר במתקן הזה בכל פעם כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו, אנחנו מפעילים אותו בלחיצת כפתור, אז הוא מתחיל לשטוף את הישבן שלנו במים, כשאנחנו קובעים את הטמפרטורה ואת העוצמה שלהם. בצורה כזו, כל מה שנשאר בישבן מתנקה, ואנחנו יכולים מאזור נקי לגמרי. בסיום תהליך השטיפה, יש לנו אפשרות להפעיל אופציה של ייבוש.

כיצד המתקן משפר את איכות החיים שלנו

כמעט בכל היבט אנחנו יכולים לראות כיצד המתקן משפר את איכות החיים שלנו. זה מתחיל בכך שאנחנו לא צריכים להשתמש בנייר טואלט, מה שמונע מאיתנו את הצורך לעבור על המקום עם היד, גם חוסך מאיתנו את הצורך להשתמש בנייר טואלט, וגם מפחית את החשש לכך שהצנרת של האסלה תיסתם כתוצאה מהשימוש בנייר, בשלב כזה או אחר.

כאמור, המתקן גם מאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, בזכות העובדה שהוא מאפשר לנו ליהנות מהיגיינה ברמה גבוהה יותר מאשר אם היינו צריכים להיעזר בנייר טואלט. זה אומר שאנחנו פחות חשופים לזיהומים, לדלקות, ללכלוך. אנחנו יכולים ליהנות ממקום הרבה יותר נקי, במיוחד לאור זה שהמתקן שוטף אזורים שאנחנו לא בהכרח יכולים להגיע אליהם בעזרת ניקוי עצמי עם נייר טואלט.

צריך להדגיש, שהמתקן לא רק משפר את איכות החיים שלנו הוא גם משפר את חשבון ההוצאות שלנו. מאחר והוא חוסך עלויות של שימוש בנייר, וכן חוסך במים. מדובר על מתקן שיש עליו הוצאה חד פעמית של רכישה ומעבר לכך, אנחנו לא צריכים לבזבז עליו יותר כסף במשך כל זמן השימוש בו.

למפרט מלא לחצו עכשיו  ====>

חשיבות השימוש בבידה לשמירה על היגיינה אישית
בידה – שמירה על ההיגיינה בימי הקיץ החמים
Close עגלת הקניות שלי
Close רשימת המשאלות
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories